Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Majkavalkaden

Publicerad 2010-05-31 18:38:04 i Kavalkad,

Månadens kavalkad av sminkningar kommer här. Vi har jobbat på bra i maj måste jag säga, trots att jag varit sjuk och dessutom haft enormt mycket på jobbet. Hoppas ni hittat något ni gillar. Jag tycker alla fall några av månadens sminkningar är rätt bra. Både de med strass och den neutrala med lösfransar är favoriter för mig.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Emma har slagit alla rekord den här månaden med ett otroligt rikt utbud av fotd. Min favorit är dels den med Fox den första dagen på röda temaveckan och dels den hon gjorde på Noblezze födelsedag. Även boktemat till Blue Girl var himla snyggt enligt mig. Vad hade ni för favoriter?
1.
2.
3.
4.
1.
2.
3.
4.

Kommentarer

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-01 06:50:09

Liten koll om kommentarsfunktionen är på igen.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-06-01 13:57:16

Vad bra att det funkar igen =)



Åh så mycket fint! Dina neutrala är tjusiga, Sminkan, men alla de turkosa och de röda är fantastiska!



Av Emmmas gillar allra mest de röda och den fina mörkblå på 3:e raden.



Många fina, helt enkelt =) Extra härligt med den röda temaveckan!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-06-01 14:51:29

Strålande inspiration från er båda. Jag kan inte välja någon favorit.

Postat av: liloo
Publicerad 2010-06-01 17:44:42

I cannot choose only one favorite, coz there is tooooooooo many gorgeous makeup.

I like the idea to make all the makeup of the month ;)

xoxo

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2010-06-01 19:36:00

Underbart med majkavalkad. Jag har missat alldeles för mycket i maj. Har knappt haft tid att sitta med dator eller blogga alls. Kul att se alla underbara sminkningar ni gjort.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-01 20:38:33

Kerstin! Visst var det en bra temavecka! :D



Sminkjante! Vad bra att du gillade månaden alla fall!



Liloo! Yes, I like it too! It is good to have a recap!



Fruu Choklad! Ja, vi har saknat dig!

Postat av: badbomben
Publicerad 2010-06-02 15:57:57

Vilka fantastiska looks av er båda och vilken variation!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-02 17:56:15

Badis! Visst var vi tokbra! ;D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela