Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Eyeko Cosmic Polish

Publicerad 2010-05-18 17:30:12 i Naglar i svart, grått, silver,


Idag pryds mina naglar av Eyeko Cosmic Polish. Det är helt magiskt vackert! Jag är kär! Därav bildspammet...


Svart med regnbågens alla färger på glittret. Så fint! Det är verkligen som en stjärnhimmel! Dessutom är det enklare än systerlacket vintage Polish att lacka med. Lite rinnigt men inte farligt. Det ni ser är två lager. Okej torktid men inte supersnabb.

Jag hade sedan tidigare lacket Cosmic från china Glaze som också är ett svart lack med multifärgade glitter i och trots att de är så lika är det Eyeko som går ut som vinnare i den striden. Dlät fin yta, snygg svärta, bra med holografisk effekt på glittret som ser renare och mer gnistrande ut. Jag rekomenderar det här lacket varmt!

Eyeko har fraktfritt inom EU och leveransen av lacken tog ca en vecka för mig.

Kommentarer

Postat av: Maria
Publicerad 2010-05-18 18:25:46

Jag har också gjort en beställning därifrån, väntar med spänning på paketet :)

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-05-18 18:43:31

Jag tycker också att det är underbart:D

Postat av: liloo
Publicerad 2010-05-18 19:37:05

Love it, I wish I could have nails like you XD

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-18 20:52:05

Maria! Hoppas du beställde det här! Det är så fint!



Sanna! Visst är det! Så himla vackert!



Liloo! Thank you! I love nail polish!

Postat av: Sylwia
Publicerad 2010-05-18 21:08:15

Vilket Konad-kit skulle du rekommendera för en nybörjare och var kan man köpa dem? :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-05-18 21:42:43

Riktigt snyggt! Fast det skulle vara ännu mer hologlitter!!! Fast kommer nog köpa det ändå. Särskilt som de har gratis frakt.

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-05-18 21:49:51

Så fint! Detta vill jag också ha!

Postat av: marybeth
Publicerad 2010-05-18 22:19:53

Oh vad fint! Jag vill ha!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-05-19 00:03:22

Det här lacket är verkligen underbart! Det får nog bli det nästa omlackning kanske :)

Postat av: CC
Publicerad 2010-05-19 00:11:18

Ohlala, verkligen stjärnhimmel! Svårt att få bort kan jag tänka va

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-19 07:08:56

Sylwia! Jag vet inte om det gör någon skillnad för det är ju samma stämpel och skrapa till alla plattorna. Jag skulle köpa stämpel och skrapa separat och ta de plattor jag gillar bäst. Jag köpte mina grejer från http://www.nagelshop.se/catalog/index.php?cPath=21&language=sv

men det finns nog billigare alternativ. Jag är ingen konad-flicka egentligen, så jag har ingen riktig koll.



Emma! Det här är det snyggaste jag sett på länge och med ett lager Northern Lights över... Wow!



Kerstin! Tycker jag absolut du ska skaffa!



Marybeth! Köp! Köp! Köp! :D



Zizzie! Ja, det tycker jag!



CC! Inte alls svårt att ta bort! Glittret märks inte vid borttagning och det färgar inte fingrarna. Helt perfekt!

Postat av: Kajsa Kavat
Publicerad 2010-05-20 10:54:22

Tjusigt, som en hel galax på en enda nagel. :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-20 20:45:47

Kajsa! Det är supervackert!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela