Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Star Sparkle

Publicerad 2010-03-21 09:29:30 i Naglar - glitter för layering,


Nubar Star Sparkle är ett multifärgat glitterlack som ser lite silvrigt ut på naglarna. Det är inte ett lack jag kommer bära för sig själv, som här, igen, men jag tror det blir asläckert över ett annat lack som glitteraccent. Lite som Tiara från Jewel-kollektionen.

Här ser ni två lager av Star på mina naglar, plus de obligatoriska lagren av överlack. Det är ganska skirt men med ett lager till kanske det hade blivit täckande. Jag beslöt att inte fullfölja manikyren eftersom det inte kändes som jag ville ha det ensamt. Tog bara bilderna och sen bort med lacket. Just nu blir det inget andra försök med det över något lack, men det kommer nog. Börjar känna mig lite mätt på glitter faktiskt. ;D

Två lager altlså, och då syns min nagel igenom ganska tydligt. Det multifärgade glittret är fint dock så jag tror det blir uppskattat som glad accent i sommar!

Kommentarer

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-03-21 15:37:39

Ser riktigt fint ut :)

Postat av: husmodern
Publicerad 2010-03-21 15:54:48

Jag tyckte ju att det där var skitsnyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-03-21 17:34:03

Zizzie! Ja, det är nog superfint som topplack alla fall!



husmodern! Ja, det är inget fel på det. Men jag kommer nog ha det ovanpå andra lack.

Postat av: Lina
Publicerad 2010-03-21 17:45:58

Äntligen ett lack ur Sparkle kollektion som jag känner att jag kan strunta i....Räcker nog med Tiara för mig, brukar ofta vara lite för lat för att orka ha flera olika lager av lack...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-03-21 19:09:58

Lina! Ja, har du Tiara så räcker nog det. Jag har inte det så jag är rätt nöjd med att ha fått det här! :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela