Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Hyacinth Sparkle

Publicerad 2010-03-25 17:33:54 i Naglar i lila,


Mer Sparkles! Här ser ni ljuslila, ljuvliga Hyacinth Sparkle. Det är verkligen en vacker nyans, något annat kan man knappast säga. En ljuvlig mellanlila och så massor av glitter som bonus. Inte illa!

Dessvärre är det åt det skira hållet. Det kräver minst två, eventuellt tre lager för att bli täckande. Här ser ni tre lager. Dessutom krävs det två till tre lager överlack. Precis som med Violet Sparkle verkar det först räcka med ett lager men sedan äter glittret upp överlacket och man måste applicera mer för att inte lacket ska se matt ut andra dagen.

Förutom problemet med skirheten och överlacksätandet har jag inte några klagomål. Det är lätt att måla med och det är verkligen gnistrande vackert. För er som gillar lila borde detta vara ett måste!

Finns på www.nailshop.se, en svensk  återförsäljare av Nubar, och kostar 99 kronor.

Och som grädde på Nubar-moset kan jag visa vad som kom i brevlådan idag! Både den röda och den grå kollektionen som Nubar släpper nu i vår! Hurra! Gissa vem som är glad idag!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-03-25 18:57:13

Nu är jag ju inget glitterlacksfan men de ser faktiskt otroligt fina ut de här. Gnistrigare än de flesta liksom. Vacker färg dessutom. Det mest fantastiska är dock dina röda och gråa, så vackra!!!!

Postat av: Kabuki-Emma
Publicerad 2010-03-25 19:49:16

Snyggt! Perfekt lila färg!

Postat av: Aila
Publicerad 2010-03-25 20:15:20

Skulle vilja beställa från Naishop men man kan inte betala med kort så jag gör inte det...☻

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-03-25 22:02:39

Emma! De är jättefina!



Kabuki-Emma! Väldigt fin alla fall!



Aila! Det går att beställa från http://www.nailderoyale.com/ och då kan man betala med kort!

Postat av: badbomben
Publicerad 2010-03-26 07:08:19

Du gjorde det igen! Jag måste ha den här. Ger plånboken min vika? :D Åh, lila och glittrigt, mums!

Postat av: Lina
Publicerad 2010-03-26 08:43:15

ohh vad fint!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-03-26 10:46:30

Måste säga att det fanns många riktigt fina i Sparkleskollektionen! Brukar ju alltid finnas nån man inte gillar men här kan jag nog tänka mig alla utan större problem.



Oooooh, röda lack! Mumsigt! ;)

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-03-26 12:56:48

Den gråkollektionen kommer lite sent för min del. Jag var så sugen på grålack i höstas. Men ha-begäret kommer säkert i gång när du visar dem.

Postat av: Jen
Publicerad 2010-03-26 13:13:39

Hej! Ser på några av dina tidigare inlägg att du verkar ha rätt bra koll på det här med konad stämplar. Jag undrar om du vet hur det fungerar att stämpla med "vanliga" lack i stället för deras egna speciallack?



Trevlig blogg har du också :)



kram

Postat av: CC
Publicerad 2010-03-26 19:01:14

Nice!! Lila o glitter kan det bli bättre...ja det ska vara rosa o glitter då ;)

Fnissar lite när jag ser din lackhög, du är verkligen en äkta samlare!

Postat av: Helén
Publicerad 2010-03-29 10:20:49

Aila, det går utmärkt att betala med kort på Nailshop´s webshop!

Vi försöker skicka lackerna samma dag som vi får beställningen.

(Snygg design på bloggen!)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela