Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Citadel

Publicerad 2010-03-28 16:36:33 i Naglar i svart, grått, silver,


Nubar Citadel är en riktigt vacker, ljusgrå färg som känsn fräsch och krispig på naglarna, något mina bilder inte avslöjar. Det är verkligen det vackraste ljusgrå lack jag någonsin sett! Sen är det först ut av de grå i Fortress-kollektionen så jag vet inte om Marble Tower kommer vara ännu bättre, men oavsett det så är det här ett magnifikt lack!

Det finns inga krämlack i världen som slår Nubars när Nubar har sin "vanliga" kvalitet. Jag har träffat på ett eller två av Nubars krämlack som inte varit så imponerande, men normalfallet är verligen bra. Det här är ett lack som inte går att beskriva i ord! Det är så helt perfekt att måla med att man knappt kan tro det! Enastående! Enastående!! Och den kvaliteten syns även på nageln när den är lackad. Många beundrade det här lacket de dagar jag bar det även om de, som de sa, inte gillade själva färgen, så var det ändå snyggt på något vis.

Jag älskar Citadel! Det lackas på som en dröm och det räcker med ett enda lager. Det är allt jag har på de här bilderna. Ett lager perfekt krämlack med underbar glans. Gillar ni ljusgrått? Släng era gamla trista Recycle som aldrig torkar och pölar och droppar. Släng gamla kritiga Viva la Diva. Släng era trista RBL som inte alls lever upp till sitt rykte. Det är det här lacket ni ska ha. Nubar Citadel. Perfekt!

Kommentarer

Postat av: sara sjöquist
Publicerad 2010-03-28 16:50:39

kan inte ni visa eran nagellack kollektion ? =) skulle vara väldigt tacksam =)

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-03-28 19:17:55

Det låter ju verkligen som ett frestande lack, det måste jag säga. Fast du, Recycle är mörkare och jag har inga problem med att lacka med det:P Lika fantastiskt som Nubars krämlack är det knappast dock...

Postat av: Opheliana
Publicerad 2010-03-28 19:45:08

Ser lite grönt ut på bilderna? Ska det vara det eller är det ljuset som spökar?

Postat av: Nailtasticic
Publicerad 2010-03-28 19:55:37

Väldigt vacker grå nyans!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-03-28 22:08:06

Sara! Vilken kollektion menar du? Den grå kollektionen? Jag komer visa dem en och en tänkte jag, så kanske jag samlar dem i ett inlägg sen.



Emma! Nej, Recycle är inte ens nära det här i formulan. Detta är perfektion!



Opheliana! Nej, det är ljuset. Det är rent dimgrått. Otroligt vackert!



Nailtastic! Japp! Det är superfint!




Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela