Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

NYX Girls "Boho"

Publicerad 2010-06-16 07:46:39 i Naglar i grönt,


NYX Boho var inte vad jag förväntade mig riktigt. Det är skirt och det är frost... Färgen i sig är dock fin.

Jag kom inte riktigt överens med Boho så et blev snabbt ett byte till vackrare Luscious Green från samma märke. Jag tog dock några bilder så ni får se hur den ser ut på. Det är en blåtonad mellangrön med frost finish. Det är sällan jag säger det om en grön men denna är tråkig. Dessutom är den hopplös att lacka med. Tre lager krävs för någorluna täckning och då finns det ändå ojämnheter där man kan se igenom nagellacket till nageln. Ingen höjdare så alltså. Penseldrag kan det också bli en del av. Nej, jag hade hoppats på mer när jag öppnade min flaska med Boho...

Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-06-16 08:57:35

Jag håller faktiskt med dig. Nyansen är fin, men det är liksom inget tryck i färgen...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-16 11:56:24

Kerstin! Så är det. Trist men vad sjutton.

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-06-17 08:49:38

färgen är fin, men finishen gillar jag inte alls.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-17 10:11:07

Nu gör du mig förvirrad. Jag tycker denna är jättefin, luscious green däremot är jag tveksam till...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-17 13:06:16

Sanna! Håller med dig!



Emma! Jaså? Ja, vi är ju alla olika.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela