Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Sunset

Publicerad 2010-06-28 09:12:49 i Naglar i guld, koppar, brons,


Sunset är en del av Night Sky-kollektionen som Nubar nyligen släppt. Den innehåller tre matta lack och ett överlack. Sunset är det guldfärgade av lacken, de andra två är silvergått och svart.

Sunset är ganksa rödtonat guld och som sagt matt men med väldigt mycket skimmer. Det som händer när man lägger på överlack ser ni nedan, på tummen. Det blir aningens mer djup i färgen men kontrasten är inte slående.

Här kan ni se lacket med överlack på alla fingrar utom tummen där endast tippen överlackats.
Två lager av Sunset täcker väl och har en god formula och torktid.

Kommentarer

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-06-28 10:32:15

Jag hoppas så att det här lacken inte skär sig mot min hudton. Tycker det är otroligt fint.

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-06-28 17:22:49

Detta var också fint!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-28 20:40:20

Det här tycker jag var snyggt med blank tipp. annars är nog Twilight ett snyggare lack... Jag upplever detta som mer senapsgult än guldigt. Och även om senap är gott så är jag inte så jätteförtjust i färgen.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-28 22:37:29

Sminkjante! Jag håller tummarna att det blir supersnyggt på dig!



Kerstin! Ja, det är helt okej, men Twilight är snyggare!



Emma! Jag förstår hur du menar.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela