Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Date Night

Publicerad 2010-06-06 23:11:39 i Emmas NOTD i blått och grönt,

Till min gröna examenssminkning ville jag såklart ha gröna naglar, och vad passar väl bättre än fantastiskt vackra Date night från Barielle? Min flaska är dessutom rätt ny, då färgen ju var restad i första Nailmail-leveransen, så det passade verkligen utmärkt att använda den nu. Jag bar den förresten på både hand- och tånaglar. Två lager av Date Night ser ni här, underlacket och överlacket kommer från Nubar. Date night var riktigt trevlig att måla med, och täcker dessutom bra, inget ont att säga om denna skönhet alltså.

Sminkan visar ju alltid så vackra nagelbilder med blommor. jag vill också visa såna bilder, men blommorna lyser med sin frånvaro här hemma. jag har inte gröna fingrar, bara gröna naglar. Mamma och pappa har dock gröna fingrar, så jag passade på när jag var där. Vill ni se fler bilder på Date Night så har Sminkan förresten visat det här på bloggen tidigare.

Kommentarer

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-06 23:14:59

Åh, vad fint det är! Nu vill jag genast ha mitt igen men jag har redan lackat om naglarna inför morgondagen så jag får hålla mig lite.

Jättefina bilder!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-06 23:20:46

Sminkan: Det är verkligen ljuvligt! Fast jag ska lacka om ikväll. Har haft mitt i tre dagar och måste ju ligga i som en rem innan jag börjar jobba. Tack:) det tycker jag med, men så är de ju inspirerade av dina vackra nagelbilder och tagna i strålande solsken...

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-06-07 12:41:24

Det är verkligen omåttligt tjusigt! Skiljer det sig mycket från Nubars Greener?

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-07 14:23:08

Nailtastic: Det är jättefint! Nej, de är egentligen väldigt lika. Date Night är lite varmare än greener, men det är egentligen enda skillnaden.

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-06-07 14:52:00

Fantastiskt fint!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-07 19:30:29

kerstin: Det är alldeles ljuvligt vackert:)

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-06-08 00:28:57

Underbart! :D

Fast jag har Nubars Greener så jag får nog stå över det här ;)

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-08 12:34:38

Zizzie: Det är otroligt vackert:) Men mycket likt greener. Om man inte är alldeles galen i grönt behöver man således inte båda två...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela