Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI DS Original

Publicerad 2010-07-08 10:14:04 i Naglar - holografiska lack,



OPI DS Original är ett av mina allra vackraste holografiska lack. Ser ni vilka otroligt fina "regnbågar" jag får? Det är så jäkla vackert! Dessutom är det bra också. Inga problem med att lack följer med på penseln eller att ojämnheter i nageln accentueras som med Nfu Oh till exempel.

Lacket är superholografiskt, täcker med tre tunna lager, torkar fort, håller bra och har inga som helst nackdelar! Detta är holo när det är som bäst! Ett litet bildspam kommer här:




Och vi avslutar med en inomhusbild, även om den är tagen vid fösntret. I total skugga, utan sol eller lampa blir effekten mer av ett silverskimmer men de räcker med ett stearinljus för att hela regnbågen ska komma fram igen.

Kommentarer

Postat av: SkönaShamrock
Publicerad 2010-07-08 19:37:22

Riktigt snyggt

Postat av: Nailspotting
Publicerad 2010-07-08 20:58:33

Åh, det var ju så snyggt att jag faktiskt kan tänka mig ett holo!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-07-09 06:28:05

Väldigt vackert. Det ser ut att vara rätt likt mitt lila från bulgarien som jag hade på midsommar förra midsommar.

Postat av: Aila
Publicerad 2010-07-09 11:39:21

Snyggt!



Jag har letat med ljus o lykta efter OPI DS Fantasy på ebay, men inte;((

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-07-09 15:24:27

Shamrock! Ja, den är supersnygg!



Nailspotting! Jaså? Är du inte så förtjust i holo annars? Den här är ju verkligen ett hololack "på riktigt" till skilllnad från de med bara glitter i.



Emma! Ja, faktiskt! Det är också jäkligt snyggt och har bra effekt. Det här är ett av de bästa DS-lacken!



Aila! Ja! Visst är det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela