Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Girls Rock Star "Groupie"

Publicerad 2010-07-17 00:17:03 i Naglar i lila,


Här kommer ett av mina absoluta favoritlack i lila, Groupie från L.A.Girls. Det är så vacker, så vackert, så vackert!

Ett lila som inte alls drar så mycket åt blått som på bilderna. Det är oerhört skimrande och precis lagom mörkt och lagom lila, om ni förstår vad jag menar. Inte i närheten av att bli nästansvart men inte för bjärt eller knalligt heller. Både mamma och jag älskar det!

Här, mot det blåaktiga tyget på mina stolsdynor ser ni förhoppningsvis den lila tonen på lacket rätt tydligt.

Det är täckande som sjutton, ett lager räcker faktiskt. Dessutom håller det himla bra. Mamma har haft det i en vecka nu och man ser inte att det ens skulle vara slitet. Och då är det alltså ett, 1, lager lack. Magiskt!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-07-17 09:34:07

Oh my, detta var snyggt! Ge mig, ge mig...

Postat av: Miss C
Publicerad 2010-07-17 11:18:18

GOSH VAD SNYGGT ;D

Postat av: Åsa-Li
Publicerad 2010-07-17 11:24:03

Min syrra och jag älskar också detta lack. Jag har till och med skaffat back upp. Syrran har ocså haft back upp men fick ge det till en jobbar kompis för hon ville absolut ha ett. Ha det Åsa-li

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-07-17 11:47:30

Ursnyggt. Måste inhandlas =)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-07-17 12:18:01

Emma! Det här är ett av mina topp tre i lila, det kan jag säga alla fall. Något av de andra måste knuffas ner från prispallen. :D



MissC! Ja, det är snyggt!



Åsa-Li! Jag förstår att ni älskar det för det är verkligen magnifikt. Jag kommer nog få köpa ett till mamma med. Just nu delar vi ju flaska men det går ju inte i längden. Det är ett magiskt vackedrt lack, man kan inte sluta titta på det.



Kerstin! Ja, den är ett måste!

Postat av: CC
Publicerad 2010-07-17 12:38:53

Jäkligt snyggt! Haft nåt liknande av annat märke

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-07-18 12:06:15

CC! JA, det är himla fint! JAg är kär!

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-07-18 22:30:19

Galet snyggt! Älskar!

Postat av: Andrea
Publicerad 2010-07-20 00:55:31

Det är supersnyggt!

Vet du hur pass likt det är Zoyas Mimi från Sparkle-kollektionen?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-07-20 14:17:19

Ninni! Visst är det underbart!



Andrea! Ingen aning. Jag har inte Mimi. Om man tittar på Charla t.ex så är det en helt annan glitterstruktur.

Postat av: krex
Publicerad 2010-07-28 00:19:21

alltså, vad har du för superversion? min flaska är jätteskir, måste säkert ha 3-4 lager för att det ska bli täckande .//

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-07-28 10:31:21

Krex! Ingen aning, men det är så, det täcker med ett lager. Mamma och jag har båda använt det och även på hennes större naglar är det helt täckande med ett lager. Alla lackinköp verkar vara totala lotterier, man vet aldrig vad man får hem...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela