Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Del Sol Electrick

Publicerad 2010-07-05 14:14:57 i Naglar - färgskiftande,


Del Sol Electrick är ett ljusblått lack som ska skifta till grönt. Det visar sig att färgförändringen är långt ifrån iögonenfallande. Istället är det en diskret skiftning mellan isblått och isigt mintgrönt.

Lacket blir väldigt randigt. Varje penseldrag syns. Det täcker med två flödiga lager eller tre tunnare. Lacket är inte så intressant så det bli ett kort inlägg. Bortsett från pensledragsmärkena är det okej, men inte mer.

Inomhus

Utomhus.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-07-05 21:40:19

Det ser metalliskt ut, och verkar således ha de metalliska lackens nackdelear också:( Verkar vara väldigt skiftande formula på del sol...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-07-05 21:43:36

Emma! Definitivt växlande. Inte bra någon gång dock, inte mina alla fall.

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2010-07-05 22:31:22

Färgen är i alla fall snygg. Ska bli kul att se hur mina andra två blir. Det här skiftade ju i alla fall med än det ovan. Jag tänkte att det nog kunde vara så varför jag beställde mina lack utefter hur jag gillade dem i utgångsläge så att säga. Idén är i alla fall kul.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-07-06 12:36:21

Fru Choklad! Idén är briljant! Synd att de inte var mer Wow-iga.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela