Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

e.l.f Studio Minty Lipgloss "Miami"

Publicerad 2010-01-09 21:53:32 i Läppar,


Mmmmm! Mint! Jag har ju älskat mina gamla gloss från Tigi just för mintigheten men de börjar nog tangera sitt bäst före datum nu om jag ska vara ärlig. Här kommer ersättaren! e.l.f Studio Minty Lipgloss! Iskallt på läpparna och med tydlig minsmak! Mums! Jag älskar känslan!

Jag har färgen Miami här och den är lite av en besvikelse ur en synvinkel. Miami för mig är flamingon och Don Johnson som Sonny Crocket. Det här är alltså något mesigt för att leva upp till namnet. Men glosset är klistrigt och blankt så det gör kanske inte så mycket att färgen är mer transparent än jag hade trott. Jag kan faktiskt inte se någon skillnad på mina läppars färg före och efter. Hur som helst så älskar jag känslan av kylande menthol så jag tycker ändå att det är ett gloss väl värt att äga!

Så här glad är jag över mitt nya gloss!

Kommentarer

Postat av: Marina
Publicerad 2010-01-09 23:06:19

Oh jag gillar också såna där mintiga, känns härligt! Det ser fint ut iallafall, behöver ju inte alltid vara så mycket färg!

Postat av: Karin
Publicerad 2010-01-10 02:18:59

Fina tänder du har! :D Weird kommentar, sorry, men som fd tandställningsbärare blir man lite tandbesatt....

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-01-10 08:34:42

Marina! Nej, du har rätt. Men jag hoppas de andra "färgerna" har mer färg för annars behövs det bara ett, liksom... :D



Karin! Tack! Jag har ett grymt korsbett men i sidled så det syns inte fram i munnen.

Postat av: Josephine (Makeuponista)
Publicerad 2010-01-10 09:58:38

Låter som ett underbart gloss, älskar också mint!

Postat av: Cilla
Publicerad 2010-01-10 11:45:21

hehe okej Tack så mycket, det hade blit kanon om ja kanske fått till glittret bättre =)=)

riktigt fint glans =)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-01-10 14:33:37

Josephine! Ja, visst är det fräscht!



Cilla! Ja, jag tycker det jag med!

Postat av: Veronica
Publicerad 2010-01-10 19:05:56

Är det riktigt klistrigt? Jag har lite svårt för klistriga gloss men älskar mintiga- jag har lurat på de där ett tag nu- de ser himla snygga ut.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-01-10 20:37:39

Veronica! Ja, den är i klistrigaste laget för mig som hatar Juicy Tubes, men man kan ju inte få allt... Tigis läppglans är i och för sig mintiga och inte så klistriga. Fast lite klistriga är ju de med... Hm, kanske inte går att få oklistrig mint?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-01-11 20:29:43

Veronica!! Jag tar tillbaka! Det är inte så farligt klistrigt! Hade det idag!

Postat av: Veronica
Publicerad 2010-01-12 18:31:55

Med det låga priset är det värt att testa iallafall :-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-01-13 06:54:22

veronica! Så klart det är!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela