Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

e.l.f Mineral Lipgloss "Fierce"

Publicerad 2010-01-02 14:44:36 i Läppar,


Precis före jul fick jag, precis som många andra skönhetsbloggare, ett paket från e.l.f. Det var mycket uppskattat och jag hittade flera spännande goditar i det som ni kommer få se framöver. Favoriten blev ögonskuggeprimern men det fanns fler roliga och bra grejer med. Mineraler på ögonen har jag ju länge använt, men mineraler på läpparna är något jag inte gett mig i kast med förrän nu. Jag har blivit ägare till vackra e.l.f Mineral Lipgloss i färgen Fierce. En väldigt söt och somrig nyans som jag tror blir en favorit i vår. Kanske redan nu faktiskt, för den är riktigt fin!

Lagom klistrigt och lagom glansigt. Knappast högsta hållbarhet men helt okej. Det känns mjukt och skönt på läpparna och färgen är fin och med transparent känsla. Fierce vet jag nu inte om färgen är, men fin! Mer oskuldsfull och sensuell än sofistikerat sexig. Jag känner mig alla fall fin i det här glosset och kommer eventuellt skaffa fler av samma sort men i andra färger.

Kommentarer

Postat av: Mayaline
Publicerad 2010-01-02 14:56:08

God fortsättning! Vilken finfin färg det var på det glosset. Jag gillar mina e.l.f - produkter, men mineralglosset har jag inte.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-01-02 15:47:17

Mayaline! JA, visst är det fint! Jag gillar vissa e.l. jättemycket, som min favoritpensel och primern, men annat gillar jag inte. T.ex den flytande eyelinern...

Postat av: Anonym
Publicerad 2010-01-02 17:38:03

Lyckost dig som fick så fint paket =) Detta ser fint ut, o det ska bli kul att höra mer!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-01-02 18:33:03

Den ser inte alls dum ut faktiskt. Jag skulle kunna tänka mig att beställa lite prylar från elf, skulle iaf vilja testa primern...

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2010-01-02 19:37:11

Väldigt fin färg. Perfekt att använda när man vill vara sminkad utan att det syns fööör mycket så att säga.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-01-02 23:57:56

Anonym! Ja, det var himla roligt att få faktiskt!



Emma! Jag får dåligt samvete nu... Usch...



Fru choklad! JA, faktiskt helt perfekt för en mer "lagom" look.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-01-03 01:26:03

Men gud, det är ju inte ditt fel, ge dig! och du skickar ju en del grejer när du kommer hem. hur är primern? Alltså är det en tub? För isf kanske jag kan få ett prov?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-01-03 10:43:39

Emma! Den är mer som en läppglanstub med applikator. Som läppglanset här ovan ganska precis.

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-01-03 20:15:44

Oj, den anonyme var jag. Sorry! Jag har lite österrikiska internetproblem =)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela