Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Pyramide Purple

Publicerad 2010-02-21 11:49:22 i Naglar i lila,


Från Nubars läckraste kollektion, bortsett från Going Green så klart, Cleopatra kollektionen, kommer det här läckra krämlacket Pyramide Purple!

En underbar formula på det som vanligt med Nubars krämlack. Två lager har jag applicerat, men ett kunde kanske ha räckt. Jag gillar känslan av två nu för tiden, för jag är van vid att ha så. Emma säger att lacket håller bättre med två lager och jag tror mina naglar håller bättre för de blir lite mer skyddade.

Det är en dröm att lacka med alltså och färgen en härlig mellanlila med rödton. En aningens dammig känns färgen, vilket gör den lite drömsk och mjuk. Jag är riktigt förtjust i den!

Ni ser att den förändras lite i olika ljus, men inte speciellt mycket. Alla bilder är tagna i dagsljus.
Nubar finns att beställa från www.nailshop.se om ni är intresserade av att skaffa ett eget Pyramide Purple. Kolla in hela Cleopatra kollektionen förresten, för det finns många skönheter i den för oss som gillar lila! Även om den kom förra våren så är den definitivt värd att kolla in nu med!

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-02-21 12:52:56

Härlig lila färg:)

Postat av: Ally
Publicerad 2010-02-21 18:03:18

cool färg!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-02-21 18:25:58

Himla fin färg! Den kollektionen verkar innehålla många trevliga...

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-02-21 18:26:43

Jättefint lack! kul med en lite ovanlig lila nyans!

Postat av: rebecka
Publicerad 2010-02-22 01:30:17

åh jag gillar färgen!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-02-22 15:11:33

Sanna! Det är det verkligen!



Ally! Definitivt!



Emma! Du skulle ääääälska den!



kerstin! Visst! Jag är överförtjust själv!



Rebecka! Jag med!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela