Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

H&M Läppglans Pink me Later

Publicerad 2010-02-08 07:40:18 i Läppar,


Dags för lite läppar här på bloggen, eller vad säger ni? Alla bloggar har ju hyllat H&M Lipgloss på senare tid. Jag var alltså tvungen att prova. Här ser ni alltså mina läppar med rosa Pink me Later. Ett ganska tjockt och täckande läppglans i kall 80-talsrosa.

Den ligger på bara läppar här, ingen penna eller något läppstift under. Bara gloss. Det är väldigt opakt men på ett mjölkigt sätt. Jag gillar det inte riktigt på mig. Det blir barbiedocka av det hela. Tuggummirosa. Men egentligen är det ju fantastiskt att ett gloss ger så mycket färg. Alltså maxpoäng till själva täckningen. Dessutom doftar det kaksmet vilket alltid är plus i min bok. Jag borde älska det för det är inte ens klistrigt. En dag som jag vill ha läppar i den här färgen skulle jag älska det. Men idag vill jag inte det.

Kommentarer

Postat av: Tribbeline
Publicerad 2010-02-08 10:42:58

Tusen takk for tipset. Akkurat den fargen jeg trenger til lørdagens valentines party. Skal rett på H%M å kjøpe den i dag.

Elsker bloggen din. Du er en stor inspirasjon. Jeg er fast leser.

:)R



Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-02-08 10:46:10

Tribbeline! Vad roligt att du gillar bloggen! Tack så mycket!

Postat av: CC
Publicerad 2010-02-08 12:10:36

Oj vad täckande :) Perfekt, tack för tipset (skulle vara utmärkt att ha i MUA lådan)

Postat av: Josephine (Makeuponista)
Publicerad 2010-02-08 17:26:10

Vilken underbar färg! Den vill jag ha :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-02-08 18:31:38

CC! Ja, den kan nog säkert passa i MUA-lådan!



Josephine! Ja, jag är sugen på en annan färg som är lite mer korallig faktiskt.

Postat av: Lina
Publicerad 2010-02-09 09:41:24

Har också Pink me later men föredrar Ani can rock som är lite mer koralligt. Älskar lukten!

Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥
Publicerad 2010-02-09 14:17:17

Har du testat Mary Kays lipgloss?



Ha en trevlig tisdag

Mvh Camilla.



PS. Du har en läsvärd blogg!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-02-09 17:52:49

Lina! Ja, en såg fin ut. Ångrar att jag inte tog den.



Camilla! Nej, har jag aldrig testat. Är de bra?

Postat av: SweGizmo
Publicerad 2010-08-19 22:39:52

Grymt bra Blogg! :D

Postat av: Isabelle
Publicerad 2010-08-19 22:56:56

Den där är grymt bra den har jag med:D

Postat av: ellie
Publicerad 2010-08-19 23:18:20

Nice kanske borde prova ;)

Postat av: Tottan
Publicerad 2010-09-11 20:11:49

Jag har oxå det läppgalset...INget man har i skolan kanske haha..Blir barbiedocka av mig med....


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela