Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sinful Colors Lying Nails

Publicerad 2010-12-16 13:01:00 i Naglar i rött,


Jag vet inte vem som namnger lacken på Sinful Colors men jag är övertygad om att den personen har mer än en skruv lös. Vad han eller hon menar med Lying Nails vet jag inte men så heter alla fall den här kalltonade röda med microglitter.


Tre lager lack och som ni ser byter det lite färg beroende på ljus och vinkel. I vissa fall ser det mer rött ut medan det i andra får en lite rödbetslila ton. Glittret är i alla fall magentarosa enligt mig. Kan väl funka så här i juletider, eller vad säger ni?

Absolut inte något superunikt men ett helt okej lack  även med katthårsdekoration som på mina bilder. ;D

Kommentarer

Postat av: Honi
Publicerad 2010-12-16 14:08:54

Det kanske ljuger för att det ser rosa ut i en vinkel och rödare i en annan? Vem vet! Snyggt var det iallafall!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-12-16 14:42:50

Ser väldigt fint ut men som sagt vad menar de egentligen? :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-16 18:42:29

Honi! Bra gissning! Så ska jag tänka!



Zizzie! JA, man kan verklgen fråga sig det.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela