Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nina Ultra Pro Emerald City

Publicerad 2010-12-09 13:22:00 i Naglar i grönt,


Här kommer ett läckert grönt lack igen! Nina Ultra Pro Emerald City som kom till mig i ett byte med Kris på My Lucid Bubble. Tack!


Otroligt snyggt! Ett lager och mina naglar har en jämn, vacker smaragdtonad färg med lite blåton i vissa ljus. Det är superfint, verkligen! Dessutom torkar det supersnabbt och penseln är behaglig och alla egenskaperna superbra! Ett lack att ta fram när man har bråttom och vill snabbfixa naglarna.   

Kommentarer

Postat av: Carolin
Publicerad 2010-12-09 14:51:08

Vilket topcoat använder du?



http://minboudoir.blogspot.com

Postat av: Miss Pussy
Publicerad 2010-12-09 16:03:03

Oooh, jättefint! Så fin kall grön.



Jag fick hem Smokin' hot i går. Jag är besviken, det är alldeles för blått i mina ögon .. eller till min hudton, kanske. Påminner mig mycket om OPI:s Suzi skies in the Pyrenees (stavning?). Det var lite tråkigt. Men jag har börjat älska Ingrid!! Vet inte om du minns det, Sminkan, men jag hatade det lacket i somras. Jag gissar att min hudton var annorlunda då.



Okej, nagellacksrapport over and out. ;D

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-12-09 16:43:28

Låter som bästa sortens lack =)

Postat av: Nailspotting
Publicerad 2010-12-09 17:06:24

Vilket fin finish! Är ju inte så mycket för grönt men hm, det här var ju riktigt fint. Måste nog skaffa det :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-09 17:38:45

Carolin! Seche Vite är mitt överlack i de flesta fall.



Miss Pussy! Är det så? Vad tråkigt... jag tycker inte den går mot blått så jag känner inte igen det, men det är säkert hudtonsrelaterat.



Kerstin! Ja, det är jättebra!



Nailspotting! Ja, det är fantastiskt vackert!




Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela