Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Ganska juligt med Jolly Holly och Party Hearty

Publicerad 2010-12-22 19:32:01 i Emmas NOTD i blått och grönt,

Jag vill också visa julnaglar! Brukar jag ju alltid göra, men ve tiden går så fort och jag har knappt hunnit ha några julmanikyrer. Det här är den enda lite juliga manikyr jag har burit hittills i år, så jag visar det. Två lager Jolly Holly och så ett lager Party hearty som topping på ringfingernageln. Skittöntiga namn, men fina lack:) Party Hearty är det glitterlack jag har burit mest på åratal, jag har både haft det på tånaglarna och två handnaglar, allt under den senaste månaden. Mitt motstånd mot glitterlack är ofantligt, just för att det är så skitjobbigt att ta bort, men Party Hearty är helt okej faktiskt. Jag kände inte hur mitt liv rann bort när jag kämpade med borttagningen, känns som om det gick hyfsat snabbt. Och sen är det ju så himla fint, men tyvärr också svårfångat på bild. Jag har förresten fått båda superfina lacken av Sminkan, hon är bra snäll!

Ifall ni inte inte hör av mig mer innan jul så vill jag önska er alla en riktigt god jul! Hoppas att ni får fira med nära och kära, äta massa god mat, få fina julklappar och dessutom hinna gå ner i varv, det är i alla fall vad jag hoppas på inför den kommande helgen. God jul på er våra alla fina läsare!

Kommentarer

Postat av: Maja
Publicerad 2010-12-22 19:47:36

Jättefin kombination med Jolly Holly och Party Hearty! Jag har Jolly Holly och det är verkligen ett vackert grönt lack. God jul på dig också!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-12-22 19:50:05

Maja: ja jag tycker det blev fint. Låter bra, det är ett härligt lack. Tack så mycket:)

Postat av: Linda
Publicerad 2010-12-22 20:39:39

Vilken underbara julnaglar, så vacker grön! Känns juligt till tusen! Du, om du är intresserad av Mary Kay så säljer jag ;o) Skickar portofritt, om du är nyfiken på något speciellt och vill ha prov hojta bara!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-12-22 20:58:32

Linda: tack:) Ja, lite juligt är det ju iaf, känns kul att kunna visa ngt sådan:) Åh, det låter jättebra! Ska kolla upp sortimentet och hör av mig ifall jag hittar några grejer jag vill ha. Supersnällt av dig verkligen!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-22 22:26:17

Kul med ett nagellacksinlägg från dig med, och vilka fina bilder! Ser jättebra ut! Snygga lack också. ;D

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-12-23 10:34:41

superfint!

*god jul kram*

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-12-23 22:27:18

Sminkan: Vad b:) Ja, de blev helt okej bra att du gillar det. Ja de blev rätt bra, bättre än jag trodde...



Sanna: Tack detsamm!:)

Postat av: Hanna
Publicerad 2010-12-24 01:39:31

Tusen tack för din åsikt gällande makeupartist-inlägget.



God jul till dig och Sminkan!

Postat av: roxcat
Publicerad 2010-12-24 10:03:44

Jättefint! Jag börjar ångra mig lite att jag inte köpte de här lacken.. God Jul! =)

Postat av: Marianne
Publicerad 2010-12-24 13:35:36

Härliga lack, riktigt juligt. God Jul!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-12-25 12:33:59

Hanna: Intressant det där med hur upprörda folk kan bli över en sån grej. Rätt löjligt om du frågar mig...

Tack detsamma!



roxcat: ja det kan jag förstå för de är superfina! Jag hade ju tur och fick mina så behövde inte ta ställning... God jul till dig också!



Marianne: ja de är superfina och juliga tycker jag! Tack detsamma!

Postat av: Anna
Publicerad 2011-11-07 15:48:20

Hej.



Typiskt att ja såg China Glaze Party Hearty en säsong för sent, har letat och letat men inte hittat nånstans att köpa de, iaf inte så dom skeppar till sverige.



Vet ni om de går att få tag på de nånstans?



Mvh Anna

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-12-11 21:06:06

Anna: Hej Anna:) Som du märker såg jag din kommentar nån månad sent, lite samma historia som för dig och Party Hearty alltså. Hoppas att du ser min kommentar. Jag gör så att jag drar iväg ett mail till dig också för säkerhets skull. Har spanat runt hos de nagelgrossister jag brukar handla av men har inte hittat Party Hearty hos nån av dem, gissar på att den var LE. Däremot så finns den på ebay så är du sugen på en flaska föreslår jag att du kollar där.

Mvh Emma


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela