Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Eyeko Rain Polish

Publicerad 2010-12-13 09:44:00 i Naglar i blått,


Det här är ett lack som ska ligga i kategorin för skimmer men har så dolt sådant att den nog får vara i krämkategorin. Jag ser verkligen inget skimmer alls. Inte i dagsljus alla fall, kanske under en halogenlampa, vad vet jag. Så, jag vet att den är felplacerad men om jag vill ha krämlack i ljusblått skulle den funka så den får som sagt bo här nu.


Täckande med två lager, alla fall relativt, ni ser att man kan ana nageln genom färgen på vissa bilder. Lätt att applicera, bra torktid, fin färg. Inte dumt alls. En behaglig blå som även kommer vara perfekt till layering. Jag kommer redan nu på vilket lack jag vill prova ovanpå!

Kommentarer

Postat av: nailsbybellan
Publicerad 2010-12-13 10:48:29

Det är ett jättefint lack men jag har aldrig sett skimmret heller :P..

Postat av: Miss Pussy
Publicerad 2010-12-13 12:24:43

Eyeko har ett lack som heter Magic som är magiskt. Jag såg det hos Scrangie.

Postat av: Honi
Publicerad 2010-12-13 13:40:40

Jag gillar det, det är så fint i färgen. Skimret har jag inte lagt märke till heller dock även om jag har kikat rätt nära!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-12-13 13:50:27

Vackert!

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-12-13 17:05:56

Det ser fint ut, men jag ser inte heller något skimmer. Det är en för opak/tjock bas för det.

Men fint iaf:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-13 17:59:35

NailsbyBellan! Nej, det är lite synd att det är så osynligt.



Miss Pussy! Ska spana på det!



honi! Ja, skimret är verkligen dolt.



Zizzie! Japp!



Sanna! Ja, det är ju det. Men fin blå!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela