Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Decemberkavalkaden

Publicerad 2010-12-31 23:50:00 i Kavalkad,

Den nya, käcka, funktionen att förinställa när inlägg ska publiceras har jag börjat leka lite med på sistone. Det här är alltså tidsinställt för att publiceras före 2010 går i graven och 2011 inleds. Jag sitter förmodligen och är övermätt i en soffa med ett glas champagne i handen, och ni med, men decemberkavalkaden ska ut i december! ;D

En klart ökad frekvens vad gäller sminkinlägg från både mig och Emma. Jag startade ju som sminkbloggare 2007 men redan 2008 började nagellacken stjäla uppmärksamheten från sminket så idag är det ju en nagelblogg med sminkinslag. De flesta av årets månader har jag presterat ett sminkinlägg per dag men några månader har jag inte klarat det. Inte den här heller, men det är bra nära. Egentligen är det rätt orimligt att man ska orka det år efter år så jag är verkligen stolt över den här prestationen. 21 sminkinlägg och flera av dem är jag rätt nöjd med. Andra känns väl inte så kul, men vem lyckas varje gång? Rad tre är riktigt bra tycker jag och även nummer 2 och 3 på fjärde raden.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.

Emma är också tillbaka med flera sminkningar och dessutom är hon lika vacker som vanligt. Den klassiska, neutrala med eyeliner och markerad globlinje är min stora favorit denna månaden. Fantastiskt snyggt och inspirerande!
1.
2.

Hoppas ni haft ett roligt och inspirerande år med oss här på Sminkan och Emmas blogg. Gott Nytt År önskar vi alla våra läsare!

Kommentarer

Postat av: Mayaline
Publicerad 2011-01-01 11:41:45

Gott nytt år till er båda!

Postat av: Line of beauty
Publicerad 2011-01-01 12:14:05

Gott nytt år! Rad 2, och jag gillade också 2 och 3 på fjärde raden.

Emma: nummer 2 och 4 är nog mina favoriter.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-01 12:54:24

Mayaline! Tack, detsamma till dig!



Line of Beauty! Gott Nytt År!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-01-01 21:18:43

Men.... tidsinställda inlägg fanns ju när jag bloggade på blogg.se för evigheter sedan. Menar du att de tagit bort den toppenfunktionen!? Idioter

Jag tycker bäst om nyårssminkningen eller den blå på andra raden

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-01 22:14:45

Kajalen! Kanske har funnits men jag upptäckte det för några månader sedan. :D

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-01-01 22:34:05

Bättre sent än aldrig ;)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela