Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Crystal Nail Art

Publicerad 2010-12-14 18:16:00 i NailArt,


Jag har försökt ge mig på lite nail art på sistone. Ni kommer få se lite av det framöver. Dessvärre blir det tråkiga badrumsbilder och så för det här är ju "mellanmanikyrerna" jag har i veckorna. På helgerna hinner jag swatcha lite men veckorna är det inga nya lack i utan gamla favoriter som alltså för tillfllet dekorerats en hel del. Zoya Crystal fick först bara en liten dekoration men sen kom stämplarna fram och jag stämlade lite guldmönster på henne. Det blev mest som ett gammalt madrasstyg men det kan ju vara kul det med.

Jag stämplade med Sally Hansens Chrome-lack White Gold.


Kommentarer

Postat av: Annie
Publicerad 2010-12-14 18:48:08

Jag tycker att det blev jättesnyggt! :)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-12-14 21:29:56

Åh, blått och guld är ju så vackert ihop. Kungligt vackert. :-)

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-12-14 21:32:26

Jag gillar ju inte nailart men basfärg, Crystal var väldigt fin. Det är ju det där med Zoya bara... suck

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-12-14 21:41:53

vackert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-14 21:42:31

Annie! Tack! Jag är skitdålig på nail art så jag var alla fall ganska nöjd själv.



Nailtastic! JA, det är en fin kombination men faktum är att Crystal är snyggare själv än med stämplar på.



KAjalen! Jag åller egentligen med, många lack är vackrare innan man sätter mänster och stenar på dem. Men det kan ju vara kul ibland. Sen vet jag inte varför du ogillar Zoya. De är ju på min topp tre lista av nagellacksmärken.

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-12-15 07:00:07

Jag vet inte heller vad jag har emot Zoya men av någon anledning tar det emot att chansa och beställa. FÅnig, jag vet

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-12-15 08:53:33

Åh, Crystal är så vansinnigt vacker. Har inte velat gå på den än...vill spara den till ett speciellt tillfälle.

Gillar din nailart, undrar just när jag själv ska få tummen ur och börja stämpla. Det är ju egentligen superkul.

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-12-15 09:31:55

Jag gillar Nailart. Skoj med inspiration.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-16 12:57:15

Kajalen! Jag älskar Zoya. Vackra och bra lack. Chansa en gång. :D



Pamsan! JA, den är verkligen supervacker. Oc stämpla är kankse kul, men mest kladdigt...



Sminkjante! Kul att höra at tman inspirerar med sina rätt usla små försök.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-12-16 22:07:14

Jag tycker att guldstämplarna är himla fina. Inte utan att jag blir lite sugen på konad, men jag skulle aldrig orka, ponnyn går ju först:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-17 00:30:45

Emma! Ja, självklart. Och Konad kan vara kul, så klart, men egentligen är det överskattat. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela