Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Adina

Publicerad 2010-08-09 21:51:56 i Naglar - duokromatiska,


Vad säger ni om en liten bonus? Zoya Adina har väntat länge på att få visa upp sig. Här kommer det!

Zoya Adina är ett kraftigt duokromt lack som skiftar mellan lila och grönt. Den gröna färgen är betydligt mer framträdande i verkligheten än på mina bilder. Jag trodde faktiskt jag hade fångat den bättre men tyvärr...


Två lager lack som flyter ut bra och torkar snabbt. Inget krångel alls. Skimret i lacket är väldigt vackert och färgspelet distinkt men harmoniskt. Jag såg både lila, rosa och grönt och lite turkos i lacket.


Jag är väldigt förtjust i Zoyas lack. De har bra pensel och vackra färger och är lätta att lacka med. En del kan vara segtorkande men inte alla. Majoriteten är underbara!

Kommentarer

Postat av: Viola, Killer Colours
Publicerad 2010-08-09 22:18:15

Mmm, jag som just klickat hem detta! Längtar ännu mer nu!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-08-09 22:32:26

Zoya kan det här med lack, det här ser väldigt fint ut :)

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-08-09 22:40:31

Vackert! Jag tror att det är ett sånt här lack man måste måla naglarna med för att uppskatta och se hur fint det är.

Postat av: Karusell
Publicerad 2010-08-09 22:45:50

Gah! Ursnyggt! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-09 22:53:30

Viola! Det här är så vackert att du kommer bli mer än nöjd! Men... Ki är ännu finare!



Zizzie! Ja, Zoya är enormt bra!



Sanna! Så är det nog. Det är väldigt spännande att titta på det!



Karusell! Ja! Det är ju det!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-08-09 23:34:37

Adina var ett sådant där lack som överraskade mig lite. Det såg fint ut i flaskan, men inte såå fint som det faktiskt visade sig vara. Otroligt vackert!

Postat av: Viola, Killer Colours
Publicerad 2010-08-10 21:49:05

Tsss, säg inte så! Adina och Ki valde jag länge och noggrant mellan, nu kommer jag ju måsta köpa båda.. ;D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-10 22:56:18

Nailtastic! Så sant. I flaskan ser det lite mesigt ut men på naglarna - Wow!



Viola! Jag älskar Ki! Det är mitt favoritlack bland duokroma. Alla fall just idag. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela