Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Mintgrönt med Golden Rose 164

Publicerad 2010-08-05 18:38:35 i Emmas NOTD i blått och grönt,

Jag tänkte jag skulle ge lite livstecken ifrån mig här på bloggen. Jag vet att jag är kass på att blogga just nu, men herregud, jag jobbar ju heltid, det är hur långa dagar som helst ju. Och så bloggar Sminkan helt maniskt, känns som om jag kan luta mig tillbaka och slappa lite då. Eftersom det har varit min inställning i stort sett hela sommaren så ligger jag väldigt mycket efter med att visa mina naglar. Konstigt egentligen eftersom jag inte lackar mer än på helgerna nu. Flera av lackbilderna som ligger och dräller i min dator är dock från i våras, men planen är väl att jag ska visa dem nån gång också.

Här kommer i alla fall lacket jag bar förra helgen. Jag har tjatat om att jag vill ha ett mintgrönt skimmerlack under hela våren. Ja och sen när jag flyttade och plockade upp och ner alla lack så insåg jag att jag redan hade ett, nämligen ett från Golden Rose som jag köpte i Bulgarien förra sommaren. Himla fina tycker jag att det är och dessutom var det bra att måla med också. Två lager har jag här och lacket satt som bergen hela helgen. Jag var inte alls pigg på att ta bort det när helgen närmade sig sitt slut. Har ni en semesterresa kvar i sommar och får möjlighet att köpa Golden Rose så säger jag bara shoppa Jag har varit väldigt nöjd med alla produkter jag handlade från det märket, de är bra och prisvärda helt enkelt.

Kommentarer

Postat av: Josephine
Publicerad 2010-08-05 19:14:18

Härlig grön nyans! :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-08-05 19:56:36

Josephine: ja den är trevlig.

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-08-05 20:18:06

Oo, det är hur fint som helst! Hoppas att du har det bra på jobbet, trots att du inte får gå med målade klor där =)

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-08-05 20:22:38

kerstin: jag har det jättebra. men klart att jag saknar de målade klorna lite:)fast nu är det ju snart fredag, så imorgon blir det lack igen.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-05 22:12:45

Riktigt läckert! Det var en väldigt djup och fin nyans på "mintet". Härligt att se ett livstecken igen!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-08-05 22:18:26

Sminkan: Det är ett jättefint mintlack! jag är så glad att jag hittade det. Både i bulgarien och i helmer:)

Postat av: samantha
Publicerad 2010-08-06 18:00:26

Jättesnygg grön färg (älskar grönt) både på naglarna

och smycket !! Är det ett halsband eller ett armband ?? Och var är det köpt ???

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-08-07 10:52:05

Samantha: ah grönt är vackert! Det är ett halsband. Jag köpte det också när jag var i Bulgarien. Har inte använt det så mycket, men det passade ju bra till naglarna:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela