Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Depend #054

Publicerad 2010-08-10 11:08:59 i Naglar i blågrönt&turkos,


Ännu  ett favoritlack för sommaren 2010 från Depend. Visst är det helt fantastiskt! Jag älskar det!

En underbar turkos som fullkomligen lyser på fingertipparna! Lacket är lite tjockt men det är också opakt nog att klara sig med ett flödigt lager eller två tunna. Det känns alltså inte så tjockt på nageln som man skulle kunna tro när man ser formulan. Det torkar fort också och det är så glatt och härligt att man måste le när man tittar på det. Dessvärre håller det inte så bra. Den tjocka formulan straffar sig med att lacket gärna släpper och går att dra av i stora flak. Inte alls kul. Men, är man snabbytare av lack, som jag, spelar det inte så stor roll att man inte får ut mer än en dag av det. :D


Visst är det en sommarfärg som heter duga! Så alldeles fantastiskt ljuvligt lysande turkos!

Kommentarer

Postat av: Josephine (Makeuponista)
Publicerad 2010-08-10 11:26:09

Snyggt, snyggt, snyggt! =)

Postat av: Aila
Publicerad 2010-08-10 15:33:37

WoW, vilken färg, man blir ju helt till sig, passar säkert supersnyggt till solbrännan;)!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-10 16:01:30

Josephine! Ja! Ja! JA!



Aila! Ja, det gör det säkert. Jag är ju hysterisk antisolare så jag har solskyddsfaktor 50 på händerna. :D

Postat av: Honi
Publicerad 2010-08-10 16:27:18

Jag har också ett dependlack som jag kan dra av i stora plastiga bitar när jag burit det ett tag. Alla mina andra beter sig som vanliga lack :) Färgen är ju gudomlig!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-10 22:52:38

Honi! Ja, det är lite skumt det där. Det blir verkligen som ett lager plast.

Postat av: Vanessa
Publicerad 2010-08-11 14:23:14

den har jag också! . hur snygg som helst :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela