Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Stronghold

Publicerad 2010-04-11 09:56:55 i Naglar i svart, grått, silver,


Nubar Stronghold är ett av de nya grå lacken från Fortress-kollektionen. Jag hade det som grund för min festmanikyr igår så jag ville passa på att visa hur det ser ut själv också. En underbar mörkgrå med perfekta egenskaper.

Lacket är alltså så lättlackat som man bara kan föreställa sig. Det här är ett lager lack med absolut hundraprocentig täckning och det glider på som smör! Nej, bättre än smör så klart, men det bara... ja... det är perfekt! Precis som de andra lacken från den här kollektionen som jag provat, och även från Risque Red. Jag vet inte vilken hemlighet Nubar har uppdagat men deras lack har verligen blivit enastående! I de andra kollektionerna jag äger, Corals, Cleopatra, Royal Gems och så vidare, finns det toppar men även något som jag inte har gillat att lacka med. I Fortress och Risque Red är varje lack jag provat perfekt. Nu har jag två kvar att testa av de röda och ett av de grå. Sen har Emma ett par röda och grå också, men som sagt, av mina hittills testade är det här de bästa lacken jag någonsin använt. Makalösa!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-04-11 13:24:25

Fy fan vad snyggt! Jag är verkligen galen i såna här mörkgråa krämlack, jag tycker det är så elegant. Jag ville egentligen ha ett från Nfu OH, men ska spana om denna kan vara ett alternativ. Nubar är ju betydligt bättre liksom...

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-04-11 16:09:10

Väldigt fin mörkgrå färg. Och bara ett lager - det är alltid positivt.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-04-11 21:26:26

Emma! Ja, jag håller med. Det är skitsnyggt! Ska du köpa ett i den här färgen finns inget alternativ. det här är perfektion på flaska!



Nailtastic! Japp! Älskar de här lacken! Fortress är en underbar kollektion!

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-04-12 11:15:59

Galet fint! Bara ett lager låter helt fantastiskt! Det känns som hög tid för mig att skaffa ett Nubarlack eller två...

Postat av: Miss PUSSY
Publicerad 2010-04-12 13:15:54

Det ser ut som den perfekta grå färgen!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela