Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Palau Coral

Publicerad 2010-04-13 21:39:22 i Naglar i korall&persika,


Gammalt notd-inlägg som inte kommit ut på bloggen förrän nu. Nubars korallfärgade lack är verkligen underbara. Här kommer Palau Coral. Varje lack har samma färg som korallerna från ett visst rev. Mycket snitsigt!

Palau Coral är korallrött, inte rosa, och det är fantastiskt vackert! En underbar färg, helt enkelt, och jag ångrar nästan att jag lovat bort det till Emma. Men bara nästan. Emma förtjänar ju också att ha korall på sina vackra naglar. :D

Ett lager täcker men lämnar en skymt av VNL. Knappt så det stör ens mig, men med två lager är nog den skymten helt osynlig. Gissar jag, men jag har bara ett lager på bilderna så jag vet inte helt säkert. Det håller alla fall samma höga klass som Nubars krämlack brukar göra. Det här är dessutom bilder efter att lacket varit med och storstädat i badrum och kök, vilket är riktigt imponerande. Lite, lite slitage kanske kan anas på långfingret, men det kan lika gärna vara en krympning av överlacket.
Ja, det var Palau Coral. Vad säger du Emma, är det inte en underbar färg! Sommar, sommar, sommar!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-04-13 22:20:57

Det är en jättevacker färg! Supersomrig helt klart. Ska plocka fram min snart men vill testa risque red och fortress färdigt först. Men kanske kan ha den på tårna iofs...

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-04-14 00:05:31

Åh det ser helt fantastiskt ut på dej!

Sommar!!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-04-14 06:53:18

Emma! Du kommer älska det!



Sanna! det är fantastiskt på alla sätt!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-04-14 10:28:40

Det skriker verkligen sommar. Underbart.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela