Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Fortress-kollektion

Publicerad 2010-04-30 16:06:13 i Nagellack - kollektioner,

Vi har Nubarfrossa idag igen. Dels visar Emma Silver Sword, dels visar jag Lime Green och dessutom slår vi på stort med en sammanfattning av alla lacken från Fortress Collection! Jag har inte bestämt mig för om Marble Tower eller Citadel är min favorit än, men Emma har utsett Silver Sword till sin. Vilket gillar du bäst? Har du skaffat något från kollektionen? Gillar du grått? Berätta i kommentarerna!

Marble Tower

Citadel

Barricade

Palisade

Stronghold

Silver Sword

Dark Castle

Knight's Armor

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-04-30 16:33:11

Fast knight's armor är ju fin... oj vad svårt. Jag gillar grått iaf, det vet jag åtminstone;)

Postat av: Potatisbruden, <3 x'3
Publicerad 2010-04-30 17:03:37

Jag skulle gärna äga de hära, speciellt Palisade och Knight's Armor!

Postat av: Viola, Killer Colours
Publicerad 2010-04-30 18:38:46

Silver Sword är sååå fin!

Postat av: Fåfängan
Publicerad 2010-04-30 19:19:23

Knights Armor är underbar! Ett måste känner jag.

Postat av: adk
Publicerad 2010-04-30 23:05:04

baricade, mkt läckert…

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-01 08:13:43

Emma! Man får ha fler favoriter än en. ;D



Potatisbruden! Ja, de är himla fina faktiskt!



Viola! Det håller nog Emma med om! :D



Fåfängan! Ja, den är väldigt speciell med sitt oregelbundna glitter.



adk! Kul att du gillar den.

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-05-02 20:12:28

Åh så många fina lack! Grått är en underbar lackfärg!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela