Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Amazon Coral

Publicerad 2010-04-28 21:53:52 i Naglar i rosa,


Mer bilder från i vintras och ännu ett av de fantastiskt fina Corals från Nubar. Jag är verkligen förtjust i alla de här lacken även om de är så "inte jag". Rosa, orange och så är inte mina färger normalt sett, men jag har verkligen gillat de här lacken och de känns pigga och somriga även om man, som jag, har burit dem mitt i vintern.

Nu är det vår och jag har äntligen kommit fram till det sista av lacken som ska ut från arkivet. Amazon Coral. En vacker rosa färg som lätt kan bäras av vilken flicka eller kvinna som helst en sommardag!

Två lager lack ger full täckning och som vanligt är formulan utmärkt! Det är ett ljuvligt litet lack! En rosa som är skarp utan att bli gräll och som känns fräsch och "klassisk" på något vis. Jag spammar med masa bilder i olika ljus så ni verkligen får njuta av den!

Kommentarer

Postat av: adk
Publicerad 2010-04-28 21:57:05

gggrrrrrr! det här är inte bra för mitt hjärta… :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-04-28 22:12:35

Det här lacket var väldigt fint! tveksam även här om det verkligen är korall, men det är snyggt.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-04-29 05:36:53

adk! Nej, lacket är sött. Finns att köpa hos Nail Mail den här månaden.



Emma! Korall är det inte enligt mig heller, men sommarfräscht!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-04-29 11:11:47

Det är vad jag kallar ett riktigt sommarlack! Även om det nog aldrig skulle pryda mina naglar. Har betydligt fler rosa lack än vad jag kan motivera s


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela