Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Aprilkavalkaden

Publicerad 2010-04-30 18:26:39 i Kavalkad,

Månadens kavalkad kommer här. Ni har ju fått rätt mycket naglar på sista tiden men när man ser alla sminkinlägg samlade så här så måste jag säga att vi jobbat på rätt bra även i april, jag och Emma. Hoppas ni hittat något ni gillar och kan inspireras av. 
 
1.
2.
3.
4.
5.
6.

Emma bjuder på flera otroliga fotd. Svårt att välja favoriter men jag tror att den i guld och turkos och så det senaste boktemat är mina favoriter för dagen. Fast alla är vackra. Emma blir bara vackrare och bättre och ljuvligare för varje månad!
1.
2.
3.
4.

Kommentarer

Postat av: Stephy
Publicerad 2010-04-30 18:54:03

NI är så fantastiska båda två! otroligt inspirerande och vackra sminkningar varenda gång! jag är så grymt imponerad av er! <3

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-01 08:12:12

Stephy! Tack! Du är också en inspiration!

Postat av: Helena/LipGloss Bitch
Publicerad 2010-05-01 09:56:58

Gosh vad mycket snyggt ni hinner med! Favoriter hos sminkan är 1, 3, och 8 den här gången. Älskar effekten när du lägger det vita i yttre ögonvrån!

Favortiterna hos Emma är 5 och 7, 7an känns grymt somrig och härlig.

Postat av: Josephine
Publicerad 2010-05-01 11:49:47

Jag avgudar er för att ni allti där så fulla av inspiration och vågar vara kreativa! :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-01 13:35:51

Helena! Jag tycker också om dem. Roligt att återupptäcka den tekniken. Var länge sen jag gjorde så. Blev så enkelt när jag skaffade jumbopennan Milk från NYX.



Josephine! Tack! Du är så himla gullig!!

Postat av: Liz
Publicerad 2010-05-03 09:13:26

Wow vilka fantastiska läppar i svart och blått!

Alla era sminkningar e så fina.

Postat av: Marina
Publicerad 2010-05-03 23:57:57

Fasiken va mycket snyggt ni gjort båda två den här månaden! Sminkan, din första på första raden är to die for!!

Postat av: Nicole
Publicerad 2010-05-04 20:13:45

Ni satt verkligen hög kreativitetsnivå i april, helt sjukt grymma är ni båda två :) alltid skoj att titta in hos er :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-05 06:21:24

Liz! Tack!



Marina! Tack! Ja, den blev nog rätt bra.



Nicole! Visst är vi bra! ;D

Allvarligt, vi är rätt nöjda själva med april. Det var en bra månad.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela