Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

BB Couture for men. Widow Maker

Publicerad 2009-09-06 09:46:26 i Naglar i svart, grått, silver,


BB Couture har ju lanserat en serie nagellack för män, dem finner ni hos www.Overallbeauty.com och de är verkligen läckra. Jag beställde två och är faktiskt lite kär i båda. Det är dock bara detta jag hunnit prova hittills. Jag har faktiskt burit det i fyra dagar nu!

Widow Maker är en fantastiskt varm grå med guldskimmer. Till skillnad från t.ex Man Glaze så har inte BB Coutures lack en matt finish utan är skimrande. Otroligt läckert skimrande dessutom!

Ni får förlåta hacket i långfingret. Jag ville se hur det skulle bli utan överlack och då blev det så här... Jag måste dock säga att det är ett okej lack vad gäller torktiden, även om ett snabbtorkande är ännu bättre så klart. Det täcker med ett lager, men jag har två här. Det håller fyra dagar alla fall utan nämnvärt slitage. Som sagt, färgen är superläcker! Jag har bestämt att detta är min favoritgrå just nu! Jag tröttnar inte på det läckra guldskimret och den lite blyertsgrå tonen i lacket. Jag tror jag kommer skaffa alla dessa lack faktisk! Jag är stormförtjust! Kolla in BB Couture för män alltså, för det är nog lack som även en kvinna kan vilja ha i sin lacklåda!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-09-06 12:28:16

Det ser riktigt fint ut! Har dock svårt att smälta att det inte är matt, först tänkte jag att du hade haft blankt överlack och sen kom jag på att så inte var fallet:) Riktigt snyggt lack iaf, och dessutom så inbillar jag mig att detta kanske inte är helt olikt Opulent Cloud.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-09-06 17:23:51

Emma! Ja, vad bra! För det lacket ska vi ju glömma bort...

Postat av: towe
Publicerad 2010-01-02 15:05:18

tkr alla dina nagellack ser lika dana ut...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-01-02 15:45:02

towe! Tycker du? Jag tycker det är ganska stora skillnader från gult till blått till svart och rött. Men vi är ju alla olika. Det är inte så att du bara kollat i en kategori med nagellack i samma färg då?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela