Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

BB Couture for Men Night Ops

Publicerad 2009-09-29 06:04:19 i Naglar i blågrönt&turkos,


Ännu ett av BB Couture for Mens lack. Här är det ett blågrönt lack med skimmer i. Jag har lackat med två lager och som ni ser hade tre varit bättre. Det är inte perfekta lackegenskaper heller då det inte riktigt flyter ut som det ska på nageln. men det är fint! En riktigt härlig petrolaktig blå med massor av stora skimmerpartiklar. De fångar ljuset och gistrar helt underbart vackert! Som ett Lubu Heels i blått, helt enkelt!


BB Couture kan köpas från www.Overallbeauty.com och kostar ca 9 dollar. Det är bra lack och jag tycker absolut ni ska spana in herrarnas lack också! det här, det gröna Grenade och det gyllengrå Widow Maker är mina favoriter just nu, men det finns fler som är väldigt fina. Jag ska försöka visa även ett i gunmetalgrått och ett blålila lite senare i höst.

Kommentarer

Postat av: Marina
Publicerad 2009-09-29 08:20:16

Ohh det där var ju läckert! Jag fattar fortfarande inte varför de tycker att de där lacken ska var speciellt för män?! Jag tycker nog att man åtminstone kan kalla dem unisex, så det så ;-)! Lika snygga till tjejer ju!

Postat av: kerstin
Publicerad 2009-09-29 09:15:08

Grymt snyggt lack!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-09-29 11:03:49

Jag håller med Marina Unisex vore bättre. Ahh, vilket läcker lack. Måste satsa på glitterlack eftersom jag tagit bort min förstärkning på naglarna och vanligt lack sitter inte lika bra.

Postat av: marybeth
Publicerad 2009-09-29 13:08:16

Oj så fint! Jag förstår inte heller varför de är speciellt för män? Är inte alla nagellack egentligen till för alla, oavsett kön? I min värld är alla lack unisex i alla fall.. :)

Postat av: Zizzie
Publicerad 2009-09-29 15:00:10

Grymt snyggt! Färgen ser jätteläcker ut! Jag funderar på det här och Grenade och eventuellt Blue Steel och något av de lila i den vanliga kollektionen :)

Hur mycket går frakten på?



De tror väl inte att killarna törs köpa tjejlack. Det finns ju hårfärg för män också så de ska våga köpa ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-09-30 07:40:19

Marina! Det är definitivt unisex och dessutom jättesnyggt!



Kerstin! Ja, de har lyckats med den kollektionen!



Sminkjante! Ja, det här pryder nog alla naglar! Så du har tagit bort förstärkningen. Hur känns det?



Marybeth! Jag håller med dig!



Zizzie! Frakten har ökat något. Förr gick den på fem dollar men det var nog sju eller nio nu senast. Men det ser man innan man klickar på godkänn beställning och Kim svarar på mail snabbt som sjutton så maila henne om du vill veta exakt.

Postat av: Kajsa Kavat
Publicerad 2009-09-30 19:15:34

Ah, skitsnyggt! Det är ett sånt djup i färgen.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela