Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

BB Couture for Men, Grenade

Publicerad 2009-09-06 17:24:55 i Naglar i grönt,


Ännu ett otroligt snyggt lack från BB Couture. Deras nagellack för män är verkligen helt vansinnigt snygga!

Ett mörkt mossgrönt lack späckat med guldskimmer! Otroligt enastående totalt övervackert!
dessvärre lackade jag mitt i natten, i dåligt ljus, och öste på tre ton Seche Vite på långfingret. Därav bubblorna. Skit också. Båda mina BB Couture for men-manikyrer har blivit usla på bild, men lacken är allt annat än usla. De är enastående!

Som med det grå jag redan visat så räcker det med ett lager av lacket. Jag har två ändå, för att stärka nageln och förlänga hållbarheten. Typiskt att jag skulle misslyckas med överlacket. Det har blivit segt och jag tog samma nagel två gånger. Typiskt mig. Hoppas ni inte låter det påverka era omdömen om färgen i sig för den är väl värd att skaffa!

Äh, får inte till någon bra bild på skimret heller. Men ni ser det gyllene och inslagen av rött? Som en inneboende eld i lacket. Eller som en opal. Jag älskar min Grenade!

Kommentarer

Postat av: Zizzie
Publicerad 2009-09-06 20:04:33

Ojojoj vilken härlig grönfärg! Den får stå med på framtida-inköp-listan tror jag bestämt! ;)

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-09-06 20:12:02

Urläckert!

Postat av: Marie
Publicerad 2009-09-06 20:18:07

Denna och Golden Olive (Iced Olive? Äh, den andra gröna från BB C som du visat, som också har guldskimmer) är helt fruktansvärt snygga. De har lyckats mycket väl med de gröna!

Postat av: Miss PUSSY
Publicerad 2009-09-06 23:03:45

Seche restore finns att köpa på Eleven.se för någon 80-lapp!

Postat av: Anonym
Publicerad 2009-09-06 23:16:04

Underbart, som en höstskog :)

Postat av: Linda
Publicerad 2009-09-06 23:16:25

de va jag ovan :D

Postat av: Marina
Publicerad 2009-09-07 00:02:29

Varför skulle det var speciellt för män?? Det är ju skitsnyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-09-07 05:51:13

Zizzie! Det är supersnyggt! Låter bra att det får stå på listan!



Sanna! ja, faktiskt ett av de finaste gröna!



Marie! Ja, och då får vi inte glömma Poison Ivy, Green Goblin och Frosty Meadow, tre andra supersnygga BB-lack i grönt!



Miss Pussy! Sant, och jag har en flaska i kylen. Fast min är från 8ty8. Det var sent, jag var trött och jag tänkte inte så långt. :D



Linda! Precis! Höstskog är ordet!



Marina! Precis! Jag älskar alla deras "manliga" lack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela