Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Envy

Publicerad 2009-10-04 12:34:26 i Naglar i grönt,


Ett helt okej mörkgrönt krämlack kommer här, Zoya Envy från höstens kollektion. Det är väldigt likt OPI:s Here Today...Aragone Tomorrow, kanske ser det lite, lite grönare ut, men skillnaden är hårfin. hugget som stucket vilket man väljer alltså. Aningens för mörkt för att bli min nummer ett på gröna krämlacksfronten. Jag är fortfarande kär i Nubar Forest och BB Coutures gröna krämlack. Dem kan man ju se att de är gröna i alla ljus. Detta blir nästan svart om inte solen skiner.
Ett lager räcker men torktiden är rätt seg.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-10-04 15:40:22

Hmm, ett vackert lack, men frågan är om jag inte gillar HTAT bättre just nu. Svårt...

Postat av: Marina
Publicerad 2009-10-04 22:50:21

Hmm jag beställde det där från Nailmail... vart lite besviken när det kom att det såg så mörkt ut i flaskan, men jag har ju inte provat det ännu, så jag får väl ge det en chans.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-10-05 05:44:34

Emma! Du vet vad jag tycker. Du behöver inget av dem.



Marina! Det är helt okej men nästan svart. Om du förstår hur jag menar.

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-10-05 22:10:54

Okej, vi äsger så, jag avstår dem ståndaktigt... Du, hur var det med hi techlightern förresetn? Tänkte eventuellt dra till MUS imorgon...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela