Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Space Tour

Publicerad 2009-10-13 22:32:03 i Eotd i rosa och rött, Sminkans EotD,


Mer höstfärger här i min blogg. Mer Makeupcosmetics också! Det är deras skuggor Tour i guld och Space i rött skimmer som jag använt.

Basen är kopparfärgade Gladiator från Sinful Colors, en stiftskugga. Ovanpå den ligger sedan Space på hela ögonlocket. Tour på hela brynbenet. Så enkelt. Ja, det är faktiskt allt. Inte mycket att skriva om.
Som inliner har jag en kajal i brunt från Lancome och sen är det Lucky från Urban Decay i fransrötterna. Under den en guldfärgad penna från IsaDora och så guldglittrande eyeliner som extra accent.

Kommentarer

Postat av: Marina
Publicerad 2009-10-13 23:07:30

Härlig kombo! Jag gillar Space, underbar färg! Den får nog hamna i kategorin "köttig" ;-)

Postat av: Marie
Publicerad 2009-10-14 01:46:31

Underbart vackert, ser inte alls ut som en enkel makeup!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2009-10-14 08:29:45

Coolt!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-10-14 09:26:59

Underbara färger som värmer så gott i kylan.

Postat av: S A N N A ♥
Publicerad 2009-10-14 10:26:30

Mycket cool sminkning!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-10-14 16:50:45

Marina! Absolut köttig, nästan lite allergisk. ;D



Marie! Åh, tack! Den var enkel och kanske lite väl röd dessutom...



Kerstin! Kul om den var cool!



Sminkjante! Ja, värmer gör det väl. Lite väl röda toner tycker jag nog nu när jag ser den.



Sanna! Tack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela