Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen In the Navy

Publicerad 2009-10-07 20:26:33 i Naglar i blått,


Bilder från i februari i år. Nå, bättre sent än aldrig säger man ju. Faktiskt är detta lack, som kom som gratis gåva i en ebay-beställning, ett av de snyggaste mörkblå jag har. Ser ni vad fin glans och hur vacker blå?

Två lager lack och överlack ser ni på bilderna. Det är lite rinnigt att måla med och penseln känns lite klumpig, men annars har jag inget att klaga på. Ett snyggt blått lack som lägger sig jämnt på nageln och verkligen ser bra ut. Att jag behövt tre lager märkte jag i och för sig när jag fotade under de starka lysrören i köket:

Alla små bilder är som vanligt klickbara.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-10-07 20:35:19

Det ser verkligen fantastiskt fint ut!

Postat av: S A N N A ♥
Publicerad 2009-10-07 21:13:05

Snyggt! Det var väldigt likt Chanel Blue Satin (:

Postat av: Ninni
Publicerad 2009-10-07 22:02:42

Hihi, har OPI's Russian Navy på naglarna just nu!

:-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-10-08 05:41:50

Emma! Det är fantastiskt fint!



Sanna! Ja, det är det kankse. Det är alla fall riktigt, riktigt trevligt!



Ninni! Ja, det är ju ett vackert lack det med. Båda dessa lack är verkligen flotta, om man får försöka vara lite rolig så här på morgonkvisten. ;D

Postat av: Marie
Publicerad 2009-10-09 16:06:20

Jag hade alltid den typen av mörkblått skimmerlack när jag gick på högstadiet, det var nån sorts stapelvara :)

Det är fortfarande snyggt! Särskilt på dig!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-10-10 09:44:42

Marie! Ja, det är snyggt. Trots att alla har blått och man själv haft blått i många år så är jag ändå ganska förtjust i blått. Det är vackert.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela