Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Prune Danish

Publicerad 2009-10-13 06:48:42 i Naglar i rött,


Ännu ett inlägg ur arkivet och även ännu ett lack jag fått av snälla, generösa och härliga Metal Barbie CC! Visst är det vackert!
Ett klassiskt vamprött lack med krämfinish! Det är ett enda lager lack på bilderna, och det täcker bra! En glossig, fin finish på det också.

Visst är det härligt? En riktigt nostalgiröd färg som man borde göra den där inverterade franska med, ni vet, där nagelns halvmåne lämnas ofärgad och resten är lackat. Det här måste vara optimalt för en sådan manikyr!
Ganska trögt att få att flyta ut på nageln, påminner lite om France-kollektionen. Men kan bero på att det tjocknat något. Vacker röd, oavsett, och klassisk!
I lampljus:

Kommentarer

Postat av: S A N N A ♥
Publicerad 2009-10-13 07:36:16

Mycket snygg färg!

Postat av: CC
Publicerad 2009-10-13 12:28:12

Ja titta se där ;)



du...försök komma på nåt önskat lack nu o maila mig :) åker om mindre än en vecka

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-10-13 15:40:47

wow! Vilken underbar röd färg!

Påminner om sådan där röd seg kola i juletiden:P

Postat av: Tove
Publicerad 2009-10-13 15:57:34

Wow! Vilka coola naglar! Är det du som gör dem?

Postat av: Josephine- Makeuponista
Publicerad 2009-10-13 18:36:36

Snygg färg! =)

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-10-13 18:43:31

Det här lacket tycker jag ser urtjusigt ut! Är tillräckligt mörkt för att falla mig i smaken:)

Postat av: Zizzie
Publicerad 2009-10-13 20:47:07

Ser riktigt fint ut! Fast jag har infört köpstopp på röda lack ett tag framöver ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-10-13 22:27:49

Sanna! Visst är det! Det är så klassiskt och så läckert!



CC! Har mailat nu. Tack! Och tack för det här lacket! Det är otroligt snyggt!



Sanna! Det är sant! Visst är det fint!



Tove! Gör dem gör jag väl inte. Det är bara mina vanliga naglar. Inget gjort alls, alltså. ;D



Josephine! Tycker jag med!



Emma! Ja, det är riktigt, riktigt läckert!



Zizzie! Bra där! Köpstopp gillar vi! Jag har också köpstopp. En liten blank, röd blus slank dock med när jag var på stan idag. Hoppsan... :D

Postat av: Kajsa Kavat
Publicerad 2009-10-20 18:19:52

Aaaah, vampröda lack gör mig alltid lite smådarrig. Nu måste jag verkligen lacka mina stumpar till naglar.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela