Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Lite extra grönt mini Sally Hansen

Publicerad 2009-10-20 18:00:14 i Naglar i grönt,


Några bilder från i februari. Minns inte så mycket om vad det var för egenskaper etc, men visar ändå. På en befintlig manikyr i grönt med Sally Hansen Emerald City så fick denna lilla mini göra entré. Det är ett skirt lack med lite äppelgrön lyster. Sött! Passar utmärkt för att ge en nyansskillnad om man vill förändra sin manikyr utan att lacka om.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-10-20 19:20:09

Vilken vacker färg! Hade passat fint till mitt helgsmink tror jag:)

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2009-10-20 20:47:32

Väldigt snygg färg. Jag har upptäckt att jag är otroligt svag för just blå och gröna Lack. Blir ofta de färgerna när jag beställer från Nailmail. (Nä vadå? Jag längtar inte till Nubar go green :D)

Postat av: Josephine- Makeuponista
Publicerad 2009-10-20 21:20:40

Sv till Emma P: MUS outleten finns på Drottninggatan 77 i Stockholm :)

Postat av: Zizzie
Publicerad 2009-10-20 23:50:37

Ser ut som en härlig grön :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-10-21 05:50:12

Emma! JA, det blev ganska sött har jag för mig. Lite fint skimmer som är åt det transparenta hållet så man fick en vacker effekt när man rörde på handen.



Fru Choklad! Jag är också blå och grön. Det är de finaste färgerna, det bara är så!



Zizzie! ja, det blev bra!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela