Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Urban Decays nagellack.

Publicerad 2009-05-07 19:15:02 i Naglar - duokromatiska,

Lite nagellack ur arkivet blir det idag med. Tänkte presentera en färg jag bytt till mig på Pret-tys bytesforum förra hösten.  

Ett nagellack från Urban Decay. Man måste ju prova! Flaskan är snygg men färgen rätt blah. Okej, det är duochrome, vilket jag gillar, men det är i persika, guld och rosa så det känns inte direkt spännande. Det är relativt lättlackat, det måste jag säga, men hållbarheten vet jag inget om då det byttes ut inom ett dygn. Föll inte så där helt för färgen, som ni förstår.

Jag var inte riktigt beredd på att färgen var så blek. Den påminner om något Misalack jag har i samma färgnyans men denna är guldigare.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-05-07 20:27:31

Tja, jag tycker att det är ganska vackert. Men det här är väl ett typisk sådan lack som vi inte är överens om tror jag...

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2009-05-07 20:29:28

Håller med dig...blah. Hade ett liknande förr från Nicole tyckte aldrig att färgen passade mig.

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2009-05-07 21:23:48

Men åh, jag tycker färgen är ljuvlig!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-05-07 22:10:46

Emma! Så kan det vara. Det påminner om Shivon.



C-N! Nej, det är verkligen svårt med sådana här färger.



Makeupoholic! Gör du? Ja... Roligt att höra. Jag är vväldigt tveksam själv.

Postat av: glamqueen
Publicerad 2009-05-07 22:29:34

jag tycker förstås att den är jättesnygg :D !

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-05-08 00:51:26

Precis min tanke:D

Postat av: Vampy Varnish
Publicerad 2009-05-08 05:43:44

I used to have a few Urban Decay polishes when they first came out. I wish I still had them, they would be collector items now haha!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-05-08 07:09:28

GQ! Så klart! Det är en typiskt dig färg! Kopparrosa!



Emma! Ja, vi tänker ju lika!



VampyVarnish! Yes, it feels like a collector item more than a polish to use. I love the bottle, but the color is not for me.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela