Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Essie Sag Harbor

Publicerad 2009-05-28 14:19:06 i Naglar i blått,


Essies ljuvligt ljusblå, lite dammiga lack Sag Harbor. Trodde inte jag skulle gilla det alls, var skitseg med att beställa från kollektionen och fick, dessvärre bara tag på de båda blå, men tusan vad fint det här är! Så himla finelifinfint!

Två lager som är lättlackat. Det torkar segt dock, även med Seche vite. Fick hack i det även efter flera timmar.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-05-28 15:16:13

Jag är skeptisk, men bra att du gillar det! Tycker dock att det är för dammigt. Och jag vet inte ens vad som menas med att ett lack är dammigt, haha:)

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-05-28 17:34:40

Jag tycker det ser fint ut.

Postat av: Lina
Publicerad 2009-05-28 19:36:30

Jag tycker också att det ser fint ut, själv var jag mest sugen på Greenport från den kollektionen men eftersom jag var seg också så är det ju slut....

Postat av: Mimmi
Publicerad 2009-05-28 20:59:47

Det får stå kvar på önskelistan oavsett torktid!



Förresten måste jag tacka dig och Emma för tips om Hungerspelen. Sträckläste den häromnatten (färdig klockan 3!) och har reserverat uppföljaren på bibblan. Ruskig historia...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-05-28 23:03:09

Emma! Inte din färg, det förstår jag.



Sminkjante! Det är fint!



Lina! Ja, jag gillar det! Och visst är det typiskt att det mest eftertraktade är slut...



Mimmi! Vad kul att du gillade! Jag älskar den boken! Del två kommer i oktober!

Postat av: Riggan
Publicerad 2009-05-30 11:05:14

Har sett Greenport på blush.se om det är någon som är desperat

Postat av: Lina
Publicerad 2009-05-30 11:58:45

Och jag såg det hos Transdesign


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela