Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen Copper Chrome

Publicerad 2009-03-19 20:56:08 i Naglar i vitt, nude, beige,

Varför påminner ni mig nte om att arkivet ska tömmas? Här är en gammal, gammal notd. Hoppas ni gillar! ;D

Det här, mina vänner, är en gåva! Med mitt ebayinköpta Sally Hansen Aquamarine Chrome kom detta. Samma märke men annan färg. Båda fabriksnya i sina förpackningar. Väldigt trevlig överraskning. Och nej, det är ingen skillnad på storlek eller så, bara ett extra lack av samma slag som det jag köpte. Konstigt, men kul!

Bilderna ovan i dagsljus. Okej, inte världens mest kopparfärgade lack, men snyggt! En sorts beigetonad silverfärg. Matt glans. Ganska attraktiv trots allt. Eller? Är den för hudtonad?

I lampljus kommer det beigetonade fram mer.
Nå, det är ju lättlackat. Ett lager räcker och det torkar så snabbt att man knappt hinner med själv. Penseldragsmärken blir det, så klart.

Kommentarer

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-20 07:03:12

Nu ska det funka med kommentarerna!

Postat av: Marina
Publicerad 2009-03-20 08:23:35

Inte för hudtonad tycker jag! Snygg färg tycker jag ändå, som inte är så förtjust i den här färgskalan. Den här gillar jag ändå. Och jag gillar verkligen metallfinishen i chromelacken från Sally Hansen, det är läckert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-20 15:00:02

Marina! Ja, chromelacken är väldigt snygga! Jag gillar dem som fan!

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2009-03-21 06:29:43

Lite mesig färg men jag tycker helt klart att chrome effekten väger upp hela lacket. Urläckert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-21 10:52:29

C-N! Mesig, men trevlig! ;D

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-03-21 18:48:15

Jag tycker att det var ganska vackert... Får ju en skjuts av allt skimmer, hade det varit matt skulle det vara trist-


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela