Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Watermelon Rind

Publicerad 2009-03-22 10:34:40 i Naglar i grönt,


Och vi tittar i arkivet igen, så här på morgonkvisten. Alltid bra med lite mer nagellack i grönt, eller hur!

China Glaze Watermelon Rind är från den nya sommarkollektionen. Alla de lacken har glassfleck glitter, en sorts minglitter som ger ett fantastiskt fint djup åt färgerna. Dessutom gör det lacken svåra att ta bort, men det kanske man får leva med om man gillar effekten.

Här ser ni tre lager av lacket samt överlack. Det är ganska genomskiniligt så tre lager behövs. Färgen är ljuvligt blågrön, mer grön dock, med tealglitter. Jag gillar färgen, den är mycket vacker! Verkligen skimrande och fin. Jag är svag för färger som denna, som ni vet, så den går direkt in på min topplista. En sorts glitterversion av Outta Bounds.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-03-22 11:29:00

Åh så fint! Det här lacket känns helt klart som ett måste ha lack, bra jobbat China Glaze!

Postat av: Suss
Publicerad 2009-03-22 12:01:52

vackört! kommenterade ett gammalt inlägg inatt men kom på att du kanske inte kollar sånt..

Jag har nubar reef green, och det missfärgade mina nagla, jag har gelee naglar. den missfärgade inte min utväxta del som är min egen nagel.. men den vill ja inte ha kvar.. har för mig att du vill ha den?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-22 12:10:29

Emma! Ja, det är fint!!



Suss! Jo, jag såg det. har inget att byta med, dessvärre. Får ta mitt Reef green i en senare beställning. Men tack ändå!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2009-03-22 13:02:06

Extremt fint! Jag hoppas att ett sådant ska följa med mig hem från USA.

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-03-22 13:08:51

Jag älskade det från första stunden jag fick det på naglarna. Underbart!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-22 15:21:45

Kerstin! Ja, den är underbar!



Sminkjante! Jag förstår det. Jag med!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-03-22 16:16:02

Jag ska nog lägga till detta på min shoppa-lack lista. Det är väldigt fint!

Postat av: Marie
Publicerad 2009-03-22 18:26:59

Också ett lack som passar skitbra på dig!

Summer Days-kollektionen verkar så fin. Har du fler av dem?

Postat av: Ida
Publicerad 2009-03-22 20:01:45

oh vilken vacker nyans! det första jag ser ur den kollektionen, och den verkar ju lovande! :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela