Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Misa Toxic Seduction - igen

Publicerad 2009-06-06 19:08:27 i NailArt,

Kajalpennan efterlyste nageldekorationer. Dessvärre har jag inte ork att fixa med naglarna just nu, har fortfarande feber och är helt matt. Sitter här, med två alvedon i kroppen, och tänker att arkivet, där måste det finnas något nail artigt. Jo då, det gör det. Ett gammalt inlägg från oktober. Ingen höjdare men ni ser att jag lever alla fall. ;D

Favorit i repris!

Petrolblågrönt och tjusigt skimrigt! En favorit bland lacken. Men det är inte så självklart grönt i mina ögon även om det snackas om det som ett grönt lack. Väldigt speciell färg, väldigt snygg, men som sagt, petrolblå i mina ögon.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-06-06 22:09:47

Men wow, det var ju asgrymt ju! Tycker att det var en superkul design, riktig blingig och snygg. Stackare som fortfarande är sjuk, men skönt med ett litet livstecken i alla fall!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2009-06-06 22:18:04

Tänkte väl att ditt digra arkiv innehöll nått spännande :) Trodde inte jag skulle sakna dina nailartinlägg, men det gör jag tydligen =D

Postat av: johanna
Publicerad 2009-06-06 23:07:32

fin färg på naglacket :D

Postat av: Linnea
Publicerad 2009-06-06 23:17:46

Du som brukar ha temaveckor, kanske en vecka med enbart ett visst märkes produkter kunde vara en utmaning? Eller att man byter dag för dag? ex:

Måndag; Make Up Store

Tisdag; Everyday minerals

Onsdag; Fyrinnae

osv..... :)

Postat av: creme-idiot
Publicerad 2009-06-07 00:40:32

Krya på dig, hjärtat!

Postat av: Sandra
Publicerad 2009-06-07 11:49:06

Jag tycker också att det är blått. Krya på dig!

Postat av: Rocketqueen
Publicerad 2009-06-07 12:13:43

Krya på dig! Puss puss!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-06-07 13:26:16

Det är verkligen ett fint lack, och nail arten passar jätte bra in där! Krya på dig!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-06-08 15:22:40

Emma! Ja, blingigt är ofta bra!



Kajalen! Hahahahaha! Du är så skön! Och vad roligt att du ändå har saknat dem liiite! ;D



Johanna! Ja, det tycker jag med!



Linnea! Lysande förslag. Ska komma ihåg det!



C-I! Tack!



Sandra! Ja, visst är det! Men en vacker blå!



RQ! Tack! Jag gör mitt bästa men det är seeeegt.



Alex! Tack!

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-06-09 12:03:51

Jag håller med! Skitsnyggt men petrolblått beskriver färgen bättre än grönt. För helt grönt är det inte!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela