Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Mer blått på naglarna. DV8.

Publicerad 2009-06-27 14:00:25 i Naglar - holografiska lack,


Hallå allihop! Här kommer mer blå naglar. Egentligen är det synd att ta bort Blue Paradise, men det blev lite, lite slitet när jag skurade huset igår eftermiddag. Jag har storstädat för att fira att jag igår äntligen fick en riktig WC i stugan! Hurra för det! Men jäklar vad pengar det går till sådant... Jag är en pank Sminka nu, men med spolknapp och kommunalt vatten och avlopp! ;D

Ja, nytt nagellack idag alltså. Ett gammalt hololack från China Glaze OMG!-kollektion. DV8. jag har visat det så många gånger förr, men nu får ni se det med lite rosor som omväxling. Det är himla fint i solen faktisk. Jag är lite förvånad för jag har tyckt det varit halvmesigt innan, men i gassande sol blir det riktigt vackert! Ett lager täcker och det torkar på någon minut. Ett bra lack, alltså!

Om ni undrar varför jag är så osynlig på era bloggar så kan jag berätta att min laptop är på lagning och min nya dator och mitt mobila bredband inte kommer överens. Jag åker ur internet hela tiden och hinner därför sällan kommentera er. Ledsen för det, men hoppas på bättring när laptopen kommer hem igen.

Och, till sist en liten påminnelse angående NAIL MAIL:

Från Vacker & Underbar:

Jag hoppas också att Rescue Beauty Lounge kommer bli en riktigt rush - för jag kommer göra som med NfuOh. Jag väljer ut 9 lack till de olika kategorierna och så får ni också välja fritt av alla deras lack. 

                  


Kommentarer

Postat av: Ardeth
Publicerad 2009-06-27 17:28:21

Åh så fint, både naglar och rosor. Grävde bort mina rosor för att kunna flytta mina rhododendrons till mer synbar position i min diminutiva trädgård. Grattis till kommunalt VA :o)

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-06-27 19:27:13

Jätte fint det här lacket! Det var en klocka som ringde för ett par dagar sen, efter att ha haft L8R G8R, QT och 2NITE i ett halvår: NU förstår jag äntligen. Jag visste hela tiden att QT = cute och 2NITE = Tonight, men att L8R G8R vat Later Gator förstog jag inte förrän nu. Så jag var tvungen att fråga pojkvännen som är grym på engelska om Deveate(stavning?) betydde något och det gjorde det. Så DV8 är också en sån här förkortning och jag kände mig så dum för jag menar, alla lack i den kollektionen är ju förkortningar. Haha..

Postat av: ­-Milly-
Publicerad 2009-06-27 19:53:24

Fin blogg du har!

allt bra med dig idag?



Jag la till dig på bloglovin'

gör gärna detsamma om du tycker om min blogg :)



Kram!

Postat av: sminkan
Publicerad 2009-06-27 21:28:18

Ardeth! Gräva bort rosor!!! Du är tokig! Jag gräver bara till rosor! ;D



Alex! Hahahaha! Ja, ibland dröjer det lite innan poletten trillar ner. Men kollektionen är grym alla fall, oavsett namn!



Milly! Tack! Jag använder desvärre inte bloglovin'.

Postat av: marinamake
Publicerad 2009-06-27 22:23:01

Supersnyggt! Gillar allt det blå du visat, både smink och naglar!

Postat av: sminkan
Publicerad 2009-06-27 22:46:54

Marina! Ja, jag gilalr också blått! Det är så rent och klart!

Postat av: Lackoholic
Publicerad 2009-06-28 23:43:03

Åh detta har jag varit sugen på länge. Får nog göra något åt det! =) så snyggt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-06-29 14:25:35

DV8 är mkt vackert, men vetta sjutton om inte Depends holografiska är ännu finare... Vad tycker du?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-07-01 00:24:12

Lackoholic! Ja, det är fint i solen!



Emma! Mer holo i mindre starkt ljus på Depends.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela