Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Catherine Arley 673

Publicerad 2009-06-20 15:35:36 i Emmas NOTD i glitter och holo,


Här kommer mina midsommarnaglar. När det var dags för ommålning av naglarna så ville jag såklart börja med att testa mina Bulgarien-lack. Först ut är ett lila holografiskt lack ifrån Catherine Arley, ett lack som matchar min klänning för midsommarafton riktigt bra. Det var med stor spänning jag skred till verket med nagelmålandet, jag hade ju verkligen ingen aning om kvaliteten på lacken jag shoppade. Till min stora förtjusning var det här lacket kanonbra! Bra pensel, bra konsistens, täcker ordentligt efter två lager och blir riktigt holografiskt. Och det kostade bara runt 20-lappen, kan man bli annat än förtjust? Ni ser hur fint holografiskt lacket lyser i solen, jag är så nöjd med detta lack!

Kommentarer

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-06-20 15:44:49

Ååååååh! Vad fint! Jag som älskar hololack blir alldeles till mig! En mycket väl vald färg!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-06-20 16:45:21

Sminkan: Ja, det tycker jag med, underbart lack!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-06-20 18:59:36

Guuu så fint! Mörklila hololack!

Postat av: Marie
Publicerad 2009-06-20 19:15:46

Supersnygg lila färg, och helt lagom stora partiklar, som en blandning mellan CG:s LOL och Octa Gone Wild :)

Postat av: Lina
Publicerad 2009-06-20 19:48:56

Ohhhh vilket fint hololack!

Postat av: Fröken Frodig
Publicerad 2009-06-20 20:20:58

Så himla läckert! ÄNNU finare än Nfu Oh som du visade nyss.

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-06-20 22:15:29

Alexlyndra: Jaa visst är det!:)



Marie: Jag tycker också att den är fin. Och ja, är nog lite mix mellan de båda strukturerna, vet inte hur Octa Gone wild ser ut, men strukturen är ett mellanting mellan de båda kollektionerna.



Lina: Oh ja, underbart:)



Fröken Frodig: Åt tycker du. Tja kanske. Det var ju inte mitt lack utan Sminkans så kan ju inte jämföra dem, men jag gillar detta helt klart.

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2009-06-21 14:50:08

Grymt snyggt lack!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-06-21 20:48:07

Crazy Nails: ja det tycker jag med, alldeles underbart vackert!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela