Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Fyndat från Ebay

Publicerad 2009-07-03 18:45:22 i Emmas sminkväska,

Häromdagen klickade jag hem ett paket med grejer från Wet n Wild på Ebay. Wet n Wild är ju ett riktigt billigt märke, men jag hade fått för mig att jag ville testa mycket smink från dem, och ja, då kändes det inte så billigt längre. När jag hittade det här paketet kunde jag såklart inte låta bli att buda, och jag hade tur. Slutsumman hamnade på 160 kronor inklusive frakt. Ett riktigt fynd alltså. Att det bara tog 3 dagar från det att jag hade betalat tills paketet anlände från USA, ja det är ju såklart en bonus.

Kommentarer

Postat av: Make Up Rush
Publicerad 2009-07-03 19:33:19

Hej, det slutade oavgjort!

Postat av: CC
Publicerad 2009-07-03 21:06:57

Gud vad billigt, lyckos dig :) De tjocka pennorna ser väldigt intressanta ut...



När jag beställer från USA brukar det ta minst en vecka, oftast 2...hmmm

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-07-03 21:56:49

Make Up Rush: Okej:)



CC: ja det var verkligen kanonbilligt, är mycket nöjd. Ja,jag tycker med de verkar spännande, men kanske framför allt ögonbrynspennan, den är dubbel, har en ände med färg och en för att fixera.



Ja 1-2 veckor brukar det ta för mig med, detta gick verkligen galet snabbt, men jag klagar inte:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-07-03 22:27:50

Jäklar vad grejer! Nu ser jag fram emot recensioner och speciellt kanske på läppgrejerna! Hurra!

Postat av: Karusell
Publicerad 2009-07-03 22:43:08

Inte en enda grej som inte såg intressant ut. Jag hoppas verkligen att du recenserar! :)

Postat av: Stephy
Publicerad 2009-07-03 22:49:34

wow! verkligen fynd! du får skriva sen vad du tyckte om dom! en lite rolig historia är att det är en av mina barndomskompisars, morfar som grunade Wet and wild :P

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-07-03 23:05:12

Sminkan: Yes, helt suveränt:) Haha, ja det kan nog bli några recensioner:)



Karusell: Ja det är mycket kul grejer:) och ja, ska försöka recensera en del iaf...



Stephy: Ja, jag är glad som en lärka:) Ska skriva om dem. Oj, det var inte illa... Får din kompis gratis smink från dem då?:)



Postat av: Johanna
Publicerad 2009-07-04 00:29:35

Vad kul! WnW har verkligen roliga produkter!

Postat av: anna
Publicerad 2009-07-04 10:02:57

vad kul! köpte faktiskt själv ett sånt där läppglans här om dagen! ett rosa med massa massa glitter i, har inte testat på läpparna än, men det verkade riktigt fint iaf! :P =)

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-07-04 10:28:36

Johanna: Ja verkligen, det ska bli himla spännande att prova...



Anna: Åh, vad kul! Jag har heller inte hunnit prova än, men en del grejer kommer jag nog att testa idag, fast kanske inte glansen...

Postat av: Kerstin
Publicerad 2009-07-06 15:29:29

Dessa skuggorna ser inte dumma ut! jag såg dem i NY i våras, men var för velig för att slå till...

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-07-06 17:38:01

Kerstin: ja visst är de söta! Kollade på dem i Bulgarien, fast i andra färger, men då kostade de lika mkt som i Sverige, och det var ingen färg som kändes helt rätt. Till det här priset kändes de dock superrätt:)Har inte testat dem än, men återkommer när jag har gjort det.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela