Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Tama

Publicerad 2009-02-08 22:46:00 i Naglar i rosa,


Som en liten ytterligare tjuvstart på den rosa utmaningen jag och Marina ska ge oss i kast med imorgon och några dagar framåt så kommer här ett nagellack som jag bär just nu. Ett fantastiskt, enastående, underart vackert rosa!
Zoya Tama var ett av mina första Zoyalack, lustigt nog. Först var det Suvi och Ki, så klart, men sen var nog tama med i nästa beställning. En galet rosa färg som får mig att tänka på Bariedockor och 80-talet. Underbart snyggt dessutom! Jag som inte är en rosa tjej älskar det här helt hämningslöst!

Ni ser vilken glans det är, eller hur! Som metalliska presentpapper eller något. En kall, cerisetonad rosa som täcker med två lager och är allmänt underbar. Jag har visat den förr, men kan man få nog av den? Nej, aldrig!
Lie bilder i lampljus som avslutning på inlägget.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-02-08 22:48:26

Riktigt fint! Zoya gör väldigt vackra rosa, och nu vill jag med ha rosa naglar. Går dessvärre inte just nu, måste sova snart...

Postat av: badis
Publicerad 2009-02-09 06:03:44

Måste skaffas. Måstemåstemåste. Minns att jag var helt såld förra gången också. Men tycker du att den är "värd" att ha vid sidan om Opi: KiH? Den ser litet ljusare ut? Iofs kan man aldrig ha för många 80tals rosan..:D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-09 06:17:26

Emma! Zoya gör riktgit vackra lack! ;D



Badis! Klart du måstemåstemåste!Kinky är mer rosa. Den här har mer lilaton. Mycket starkare färg på Tama. I alla fall tror jag det. KiH och den borde swatchas sida vid sida...

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-02-09 09:50:21

Nu blev jag kär! Åh så vackert! Min pojkvän får nog akta sig lite nu... ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-09 18:09:38

Alex! Det här är ett supersnyggt lack! Verkligen!

Postat av: Sofia (nibblah)
Publicerad 2009-02-13 11:29:45

Oh, detta lacket är verkligen stunning. Jag bara MÅSTE ha det! Skiftningarna och den inre glöden, jag smäller av så vackert :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela