Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Superstar Gucci Green

Publicerad 2009-02-19 19:07:11 i Naglar i grönt,


Gucci Green från Superstar är ännu ett nytt grönt i mitt nagellacksstall! Denna fick jag genom Sanna, min nagellacksängel med stort N!

Här ser ni en kladdig swatch med två lager av lacket. Det är en vacker färg, lite småtricksig att måla med men med underbar grön nyans. Det är lite ljusare och med mindre markerat skimmer i än Barielle Date Night (för övrigt uppdaterat med dagsljusbilder). En klar, gräsgrön nyans, eller smaragd om ni hellre vill, som lyser på naglarna.
Väldigt vackert!

Här ovan ser ni Barielle Date Night på tummen och Gucci Green på de övriga naglarna. Ni ser att Date Night är något mörkare och skimrigare? Båda är helt underbara!
Och Gucci Green i lampljus:

Och en till i dagsljus!

Kommentarer

Postat av: Lina
Publicerad 2009-02-19 19:36:52

Otroligt snyggt! Går Superstar att få tag på i Sverige?

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-02-19 20:12:18

Oooh, hur snyggt som helst! Du har nog smittat av dig det gröna intresset på mig. ;D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-19 20:16:36

Lina! Det tror jag eftersom Sanna fått tag i det. Men när jag skulle besälla från deras hemsida gick det inte. Men maila dem!



Alexlyndra! Hehe! Bra! Ju fler som gillar och efterfrågar grönt, desto fler gröna kommer tillverkas!

Postat av: Marie
Publicerad 2009-02-19 21:10:19

Med alla de här gröna som du swatchar så kom jag att tänka på ett gammalt Wet'n'Wild-lack som är mellangrönt med guldigt skimmer som jag har bland the golden oldies... Borde visa det i bloggen kanske?

Postat av: *Sanna*
Publicerad 2009-02-19 21:37:30

Jag har inte hunnit prova någon av mina supestarlack ännu men det Gucci ser onekligen fin ut den också.;)

För alla som vill så går det att köpa lacken direkt ifrån Superstar. Det funkar.

Postat av: adrasteiah
Publicerad 2009-02-19 22:14:02

Oh la la - inte dumt! Gillar Date Night bättre men detta var fint det med.

Postat av: neglelakkmani
Publicerad 2009-02-20 03:18:33

Utrolig fin! Du har mange fine grønne neglelakker!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-02-20 11:08:47

Tur vi har dig för att få oss en dos med gröna lack. Underbar färg.

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-02-23 18:27:37

Skitsnyggt lack ju! fattar inte varför jag inte har kommenterat detta, för det är så snyggt! Det står på min önskelista nu:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela