Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Aquolina Body Lotion Vanilj&Muffin

Publicerad 2009-02-25 21:06:23 i Hud och hand,

Jaha, här har vi ännu en av mina boylotions från Aquolina. snart få de ta och sponsra mig, ta mig sjutton....tycker inte jag gör annat än visar mina kak-doftande små grejer från Aquolina.
Muffins och vanilj i denna alltså. En ganska trevlig kombination som  inte riktigt lyfter. Den är lite för söt och lite för lite muffins, helt enkelt. Den har dock samma egenskaper som andra Aquolinaprodukter på min hud. Jag känner mig återfuktad men fräsch då den inte dröjer länge med att sjunka in. Ingen klistrig hinna, inga klibbiga rester. Den är precis lagom för underarmar och bål och ben men jag behöver ge överarmar och armbågar lite extra. Där smetar jag in lite handkräm när jag smörjer händerna helt enkelt.
Vanilj och muffinsdoften blev ingen favorit. Kommer alltså inte köpa den igen. Det var dock inget fel på den heller. Något artificiell i tonen, kanske.

Kommentarer

Postat av: Goddess
Publicerad 2009-02-25 23:36:16

Muffins låter lite väl sött..men annars verkar de har många spännande dofter;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-26 10:17:46

Goddess! Ja, det är lite väl sött i detta fallet. Men jag gillar ändå deras grejer.

Postat av: Ida
Publicerad 2009-02-26 14:35:34

Har också den här och jag blev lite besviken på den. väntade mig mer av doften helt enkelt,kanske för att jag tycker om så mycket annat från Aquolina mycket mer. men den här luktar lite för konstgjort. jag ville att den skulle lukta MUFFINS med vanilj, men sambon lyckades inte heller sniffa sig till vad den skulle likna på min hy, så det är nog inte bara jag som tycker att den inte riktigt hittade hem. annars är den väl bra, men aquolina har bättre grejer än så här tycker jag :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-26 14:39:54

Ida! Så sant som det är sagt. De har många bättre produkter än denna. Kommer inte köpa igen. Men deras duschkräm med doft av choklad... Mmmmm! Och deras bodylotion med doft av citronmaräng... helt okej!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela