Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Lite julstämning på naglarna.

Publicerad 2009-12-07 18:16:27 i NailArt,


Nu är det ju ddags för julmanikyrerna igen, eller hur! Här kommer en med strass och glitter, en liten minijulgranskula, helt enkelt!

OPI Eif-fel fot this Color från förra årets franska kollektion är basen för detta. Sen har jag klistrat lite strass från ebay på ringfingret och toppat med glitrter i silver och kopparorange. Känns riktigt julfint faktiskt!

Kommentarer

Postat av: Makeuponista
Publicerad 2009-12-07 19:27:14

Tjusigt, och verkligen juligt!:D

Postat av: Lina
Publicerad 2009-12-07 21:21:40

Så fint med glitter! Kommer ihåg alla de fina glittriga naglarna som du bjöd på förra året och ser fram emot fler nu när det börjar gå mot jul.

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-12-07 22:00:09

Väldigt julfint och blingigt helt klart. och kul att du gillar det lacket så mkt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-12-08 06:11:42

Makeuponista! Visst är det lite skön julstämning!



Lina! Ja, jag minns också. Det var roligt! Vi får se hur mycket jag orkar och hinner.



Emma! Jag hatar lacket. Det blir strimmigt och torkar segt och är allmänt gräsligt. Men färgen är fin. Jag hade tänkt ta We'll always have Paris men jag hittade den här först så jag bestämde att köra på den här.

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-12-08 13:00:37

härligt bling.

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-12-08 17:18:13

Jag läste fort och fel och fick för mig att det var det lacket...

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2009-12-08 21:31:07

Härlig färg och fint bling. Så ska jag nog göra nästa gång jag får för mig att blinga naglarna. man behöver ju inte göra på alla. Det räcker gott med en på varje hand. Själv har jag ganska ojuliga naglar nu. Svart och silver :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-12-08 22:37:13

Sminkjante! Visst!



Emma! Förstod det. ;D



Fru Choklad! Ja, det här är ju min "standard". Enkelt och snabbt och lätt att lyckas med! ;D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela