Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Catherine Arley 805

Publicerad 2009-08-24 13:41:56 i Emmas NOTD i glitter och holo,


Mer naglar. Jag ska höra en sminkning snart, men vad tusan, det är ju så soligt och fint och om en vecka börjar skolan, man måste ju njuta av de sista dagarna av sommarlovet. Just nu har jag Recycle från RBL på naglarna, men den har Sminkan redan visat så den bryr jag mig inte om att fota. Istället så tar vi oss en titt på detta lack som jag bar i förra veckan, då det också var soligt och fint. Just nu tittar jag faktiskt på väderleksrapporten innan jag lackar naglarna, hur nördigt är det? Extremt soligt=holo. I det här fallet svart holo eftersom jag egentligen är mer sugen på höstlack nu, och då tycker jag att svart holo var en perfekt kompromiss. Detta tycker jag är strålande vackert, regnbågsskimret i det är så himla läckert. Lägg dessutom till att det var billigt och mycket lättlackat så får ni ett i det närmaste perfekt lack. Enda minuset är att det inte finns i Sverige eller på nätet, i alla fall inte vad jag vet. Men ni som kanske har en semesterresa till Bulgarien eller närliggande land att njuta av borde verkligen spana efter dessa lack, för de är kanonfina!



Sådär, det var Catherine Arley 805. Nu ska jag bege mig till stranden. Ha en fin dag allesammans!

Kommentarer

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-08-24 13:49:53

Kanonfint. Där fick jag svar på min fundering som jag haft: det finns alltså mörka hololack:)

Postat av: MyyZz
Publicerad 2009-08-24 14:23:02

Me like a lot!! Jädrar vad läckert:-)

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-08-24 15:18:09

JAG DÖR!!! Jag vill ha!!!!

Postat av: Therése (Heartcore)
Publicerad 2009-08-24 15:29:38

Damn, vad snyggt! Vill ha, vill ha, vill ha. Cravings blir alltid värre när man inte kan få tag i produkten också, ack ack.

Postat av: Ika
Publicerad 2009-08-24 15:42:01

Ooooh, ett svart holo-lack som faktiskt blir svart och inte grått på naglarna! Hade gett upp hoppet om att hitta ett sånt, och förstås typiskt att man måste åka till Bulgarien för att kunna handla detta.

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-08-24 16:19:13

Sminkjante: Haha, ja det har du rätt i:) Tänkte på det när jag publicerade faktiskt... Tror dock att de är ovanliga av den anledning som jag skrev. De här lacket har dock mer regnbågsskimrade holopartiklar, de flesta hololack har ljusare partiklar...



MyyZz: Oh ja, visst är det:)



Sanna: Det är ett underbart läckert lack, så jag förstår dig:)Fast å andra sidan så dör Sminkan och jag av avund över ditt gröna hololack som du har frankat fram...



Therése: Ja, det är otroligt läckert. Oh ja, jag känner igen det, svårtillgänlighet=ökat sug:)



Ika: ja precis så tänkte jag med faktiskt. Visserligen så är detta det enda svarta hololack jag äger, men inbillar mig att många blir just grå. Ja du det är himla trist, men Bulgarien är ganska trevligt faktiskt, kan alltså vara värt att åka dit av andra anledningar med:)

Postat av: Jeanette
Publicerad 2009-08-24 16:32:36

Åh nej. Måste man åka till Bulgarien i höst alltså. Jag som redan planerat in Rom!

Postat av: A
Publicerad 2009-08-24 18:56:05

Hej!

Vilken fin blogg, kommer nog följa. Är själv väldigt intressad av smink och nagellack :)

Postat av: Karin
Publicerad 2009-08-24 20:32:59

Emma: SUPERLÄCKERT!!



Sminkan: Har du sett detta? http://bynubar.blogspot.com/2009/08/sminkan-loves-nubars-going-green.html

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-08-24 21:21:54

Jeanette: Ja, nu får du allt ta Bulgarien istället;)



A: Hej Vad kul att du tycker det! Förstår dig helt, smink och lack är himla roligt:)



Karin: Oh ja, det är det verkligen:)

Postat av: Marina
Publicerad 2009-08-24 21:32:41

Men åh va läckert med ett svart holo! Trodde inte det gick att få fram holoeffekten på mörka lack... Ser coolt ut med skimmer i alla regnbågens färger!

Postat av: PolishPig
Publicerad 2009-08-24 22:33:37

Var Pixelpig, blev PolishPig..



Alltså såna här inlägg borde vara förbjudna-- ;-)



Underbart och omöjligt! Är Emma möjligen betald av Bulgariens turistdepartement??

Du kommer säkert att få fler än mig att överväga Bulgarien som resmål när nästa solresa ska planeras.. ;-)

Postat av: Linda
Publicerad 2009-08-24 22:49:19

Snyggt, snyggt snyggt!!!

Postat av: Marie
Publicerad 2009-08-24 23:48:51

GURGEL Sjukt snyggt, helt perfekt. Svart holo med ordentlig effekt. Tack för bilderna!

Postat av: ingegerd
Publicerad 2009-08-25 09:08:16

så snyggt!!!!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-08-25 12:47:18

Marina: Ja visst är det! Mörka hololack är ju inte så vanligt. Tror att många blir lite dammiga av holopartiklarna. Och detta är inte lika holgrafiskt som många ljusare hololack jag har, men vad gör det när det är så gudomligt vackert:)



Polishpig: japp, håller helt med dig, det borde de verkligen. Men eftersom folk gör så mot mig så hämnas jag med att göra samma sak mot er;)

Ja du, det vore ju inte så illa. Kanske ska föreslå att de sponsrar mig, fatta vilken fin publicitet jag ger dem:)Men Bulgarien var trevligt, så jag har inte så dåligt samvete om jag får folk att överväga det som resmål...



Linda: Ja, ja, ja!:)



Marie: Jag förstår dina känslor faktiskt. det här lacket är så mkt vackrare än vad jag var beredd på. Är mkt glad att jag har det så jag slipper sitta hemma och gurgla...



Ingegerd: Oh ja, det är det verkligen!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2009-08-25 14:16:30

Helt fantastiskt skimmer!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-08-25 17:30:05

Kerstin: Ja, det är det verkligen.

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-08-25 17:53:09

Wow, vilka färger i det holografiska!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela